Gå til innhold

Nhoa Teosander..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, hvor skal jeg begynne.. Nhoa er feilstavet (prøvde å si fra til guttens mor men nei, det var sånn Noah staves mente hun..) og Teosander - der er jeg speechless..

Jeg lurer på når denne navnegalskapen skal ta slutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, du kan jo også la være å bry deg? Går jo ikke akkurat utover deg på noe vis hva adre vil kalle ungene sine? Ikke alle navn klinger like bra, men det er en privatsak hva man velger å kalle ungene, så egentlig burde vel de av oss som syns det høres mildt forjævlig ut holde meningene for oss selv? Eller hva tror du Hi? Kanskje på tide at man slutter å tro man er så mye bedre enn andre?

Navnetrådene her på Anonym begynner å bli direkte patetiske...uastt hvilken retning de tar.

Skrevet

Si at de kanskje staver Nhoa slik i en stamme i Afrika.

Og så ber du henne om å ha iq til å sjekke på nett at hun faktisk tar feil i stavemåten..

Teosander er bedre enn Carosander^^

Skrevet

Jeg tenker Hoa (Afrika) jeg når jeg ser hvordan hun staver Noah (riktig stavet).

Skrevet

Hvis dette er seriøst, er jeg også ganske målløs...

Skrevet

Oi, huff.. Hva med å foreslå Theo Noasander?

Skrevet

Jiiises, er det virkelig mulig? Dette må være en spøk.

Skrevet

Virker som den ene skal overgå den andre...i å være mest mulig spesi! Herregud for noen merkelige navn! Men de velger jo selv, og så velger jeg et mer vanlig navn til mitt barn.

Skrevet

Seriøst? Ble ikke foreldrene enige om det var Noah, Theo eller Sander som ble født?

Jeg synes virkelig disse navnene mange gir barna sine rett og slett er så kjipe, både å høre og å stave.

Hva er det med alle som skal ha stum H i navn? Eller andre stumme bokstaver for den saks skyld.

Tenker de ikke på barnet som skal leve med navnet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...