Gå til innhold

"Ikke pent nok" med koldtbord i bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lurer på å ha koldtbord i bryllupet vårt.

Jeg får helt fnatt av stive middager og vi vil egentlig ha en litt mer avslappet stemning i bryllupet vårt... Kommer til å bestille koldtbord da, og bestille "luksusvarianten".

Men jeg tenker at gjestene kanskje kan komme til å tenke at de ikke får nok "valuta" for gavene?

Min familie på farssiden er veldig uformelle og avslappede, mens de på morssiden er mer "stive". Hans familie er nok også avslappet, men jeg kan tenke meg at kanskje besteforeldrene hans vil reagere på at det ikke blir treretters.

Koldtbord vil jo også bli endel billigere, og da kan vi ta oss råd til å invitere hele skokken på både middag og fest etterpå. hvis ikke blir det nok nærmeste familie på middag og resten til kaffe.

Hva hadde dere tenkt om det ble servert koldtbord i bryllup? Er det vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde buffet og det ble godt mottatt selv om svigermor mente det ikke var fint nok. Men vi hadde en ganske nøktern gaveliste også da.

Skrevet

Jeg er nok litt mer der at koldtbord er til dåp og til bryllup er det middag. Hadde uansett ikke reagert på å bli servert koldtbord i bryllup. Synes det kan være ganske spennende og godt også. Blir mer og mer vanlig med såkalt "bryllypsbuffét".

Skrevet

Det er faktisk vanskelig å slå feil med koldtbord. For da finner alle noe de liker.:) Jeg ville faktisk blitt glad. For jeg er i bryllup på grunn av at de som gifter seg skal få en fin opplevelse av deres store dag. Ikke på grunn av middagen.

De middagene som er så pene å se på, kan være gørrstygge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...