Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Nei? Samme sko som man bruker ute mener du? Usa som gjør sånt.. Æsj, skittent!
petite fleur Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Mener du utesko? Jeg bruker av og til tøfler inne, men aldri utesko. Å støvsuge og vaske er kjedelig nok som det er, vil ikke bidra til å gjøre det mer skittent enn nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Bruker aldri utesko inne, men har tøffler som blir brukt inne. Synes det er en uting å dra med seg skitt utenfra i hus, og så synes jeg det er uhøflig.
Hopptetussa90 Skrevet 26. mars 2010 #6 Skrevet 26. mars 2010 Jeg har et par vaskesko som brukes kun når jeg vasker gulvet.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #7 Skrevet 26. mars 2010 Utesko brukes ute, innesko (clogs/slippers/tøfler) brukes inne. Utesko brukes ikke inne av den enkle grunn til at vi ikke vil dra møkka/skiten med inn (uhygienisk), og vil ikke skaffe oss unødig jobb med å rengjøre.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #8 Skrevet 26. mars 2010 Bruker alltid innesko/tøfler ja. Liker bare ikke å gå i sokkelesten...
Gjest Skrevet 26. mars 2010 #9 Skrevet 26. mars 2010 Jeg går barfot inne:) hater å gå med sokker, selv om jeg måtte fryse på beina. Derfor fryser jeg heller en å dra på meg sokker, hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå