Gjest ibla Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Føler meg veldig hysterisk nå, og trenger noen beroligende ord.. Er i uke 14, var på ul ved 12 uker og alt så flott ut, en sprell levende krabat som beveget seg mye og så frisk og fin ut. Kjente noe jeg trodde var liv en del dager forrige uke (i uke 13), men nå er det stille. Leser at dette er helt normalt men jeg blir litt urolig likevel. Tror dere den lille har det bra fremdeles?? Har time hos legen rett over påske, håper å få hørt hjertelyden da. Huff blir jo helt tullerusk..
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Det er nok mer uvanlig enn vanlig å kjenne liv hver dag så tidlig. Tror du kan ta det helt med ro og det må du prøve å gjøre resten av svangerskapet også.
Seriøst Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Tror også du kan ta det helt med ro, er som hun sier over her, mer vanlig å ikke kjenne liv så tidlig. Og om man først kjenner liv, er det helt normalt og ikke kjenne hver dag. Man skal vel være noen og tyve uker på vei når man skal kjenne liv hver dag. Så slapp av og nyt den voksende magen =)
♥ Ble april barn ♥ Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Jeg venter nr. 3 og følte til tider "bobler" på den tiden. Klare bevegelser kom mer rundt uke 17, men da ikke daglig. Ble mer i uke 20-22 hvor mønsteret ble daglig. Min lege fant ikke hjertelyden i uke 14 så ikke bli bekymret hvis ikke du hører. Er nå i uke 32 og det er full balaba i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå