Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Skjønner ingenting jeg nå og nå trenger jeg gode råd her. Jeg var så "heldig" at jeg fikk kløre nedentil, i tillegg til andre symtomer da.. Så jeg kjøpte canesten kombipakning, tok pilla mandags kveld og har smurt med krem 3 ganger daglig siden. Følte det ble raskt bedre men i dag er kløen tilbake, selv om jeg fremdeles smører med krem. Er også "sår" i huden der, har vært flink til å ikke klø og, har lagt på kaldt "omslag" i stedet når klen har vært som værst.. Har noen noen gode råd for hva i all verden jeg skal finne på? Hvor lenge skal jeg smøre eller om jeg må finne på noe nytt? Har null peil på slikt jeg, når jeg tidligere har hatt sopp-infeksjon har det jo vært bra etter få dager. Og det er ingenting som er rart heller, ingen rar konsistens på "ting" , ingen unormal lukt, ingenting.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Uff, jeg føler med deg! Jeg hadde sopp infeksjon i de 4 første månedene av svangerskapet, canesten virket IKKE, så jeg fikk meg en resept på "Daktacort".. Det tok vekk infeksjonen med en gang!! 2 måneder er gått og jeg har ikke klødd et sekund! :-) Anbefaler den på det sterkeste!! :-)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Har du hatt ubeskyttet sex i det siste? Kan høres ut som noe herpeslignende.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Ja, jeg har hatt ubeskyttet sex.. jeg har vært gift i mange år og har spiral... Herpes??? Da har jeg vel i såfall ett litt større problem enn kløe vil jeg tro :-/ Men takk for svar! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå