godteprinsessa Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Desperat mor her med sønn på 2 mnd som gråter utrøstelig ca. 10 timer i døgnet.. Har forsøkt nesten alt, og trenger å se fram til en fremtid uten hyl og en sønn som ikke har vondt! Når så dere bedring hos deres barn? Og var det spontant eller gradevis?
Gjest Sauen og ungene Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Litt før 3 mnd bedret det seg kraftig på kort tid. Gikk nesten plutselig over... De kaller det jo 3 månederskolikk, så det er nok noe sånt som er vanlig =)
melkekua™ Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Etter 4 mnd. Vi måtte også til manuellterapeut pga nakken (Kiss-Kidd). Det kan hende han har problemer med nakken sin. Hør med de på hs.
Neijasså... Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Huff, stakkars gutt og stakkars mor...( Ved 3-4 mnd pleier de fleste å vise bedring, i det minste slik at den utrøstelige gråten ikke lenger varer fullt så lenge. Eldste jenta mi var som din, kunne hyle alt fra 8-20 timer i døgnet, og hos henne var det så godt som borte ved ca 3.5 mnd. Yngste jenta hylte en god del mindre per døgn (3-6 timer, kanskje), men holdt det til gjengjeld gående til over 6 mnd... Hos mine var det gradvis bedring. Det skyldtes at mine hylte pga uferdig tarmsystem og dermed reaksjon på omtrent alt hva jeg spiste (melkeprodukter, sukker, kunstig søtning, grønnsaker, frukt, løk, krydder, etc, etc). Regner med du har prøvd å kutte ut slikt fra din kost, HI? Kan forresten sterkt anbefale kjøkkenvifte for å roe kolikkbarn. Jeg har stått et uant antall timer med baby i armene mens jeg har tatt dype knebøy foran kjøkkenviften på full guffe. Støyen fra vifta roer dem ned nok til at de kan bysses i søvn, og hvis man da forsiktig sniker ungen over i vognbagen på kjøkkenbenken (ved siden av vifta) så sover gjerne ungen godt i noen timer (i motsetning til et par minutter uten vifte). Verdt et forsøk!
Mammaen til Isak Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 Kolikkbaren? Jøss, merkelig navn på en bar ) *flire* Sorry men det er fredagshumoren som slo til! Forøvrig har jeg ingen råd, men ønsker dere all lykke til.
lille sprelle Skrevet 26. mars 2010 #6 Skrevet 26. mars 2010 ca 5 mnd - men vi hadde prematur (5 uker)
Gjest Skrevet 26. mars 2010 #7 Skrevet 26. mars 2010 ca ved 4,5mnd alder. Prøvde det meste.. det eneste som hjalp var masse aktivitet.. hadde kolikk fra hun var 2 uker, og det forsvant mer eller mindre gravdvis ila en mnd. Jeg husker ikke så mye fra de 3 første månedene. Var helt ferdig
Gjest Skrevet 26. mars 2010 #8 Skrevet 26. mars 2010 ja, min hadde også kiss, som ble behandlet og var bra i 6 mnd alder. kan ha noe med det å gjøre og.
Fire småtroll Skrevet 26. mars 2010 #9 Skrevet 26. mars 2010 Her er det eldste og yngste som hadde kolikk. Eldste sluttet å skrike da han var ganske nøyaktig 3 mnd gammel, det forsvant ganske plutselig. Minstejenta hadde nok magesmerter pga umoden tarm, så hun ble mye bedre da jeg sluttet med melkeprodukter i maten min. Hun sluttet med mageknip og skriking da hun var ca 4 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå