Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Etter min erfaring er feberen alltid høyest om kvelden, og hvis det stemmer nå også så blir jeg redd... Han er tre år, har ingen andre symptomer enn feber, vondt i magen og i leddene... Skal ut å fly på tirsdag så jeg teller på knappene om jeg skal ta han med til lege allerede nå, itillefelle han må ha behandling... Han har ikke at feber i 12 timer engang så det er jo litt vel tidlig. Alternativet er legevakt i løpet av helgen og det frister så absolutt ikke... Noen råd?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Gi nå iallefall febernedsettende! Så får du vel bare se det litt an.. Blir vel antagelig nødt til å dra på legevakta i løpet av helga, eller vente til mandag...
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Har gitt han febernedsettene.. Han sov og våknet av at han hadde feber.. Seks time siden siste dose... Er litt stresset med tanke på at vi skal på flytur på tirsdag... Hvis vi ikke skulle ut å reise så hadde jeg bare ventet, men et sykt barn på ti timers reise er ikke noe jeg gleder meg til for å si det sånn... Hvis han trenger medisiner så tar de jo litt tid til å virke, flyturen komme til å slå han helt ut... Må dessverre reise også. F***!!!! (Puste rolig ut, ting ordner seg for snille jenter... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå