SpongeBob Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 I uke 30 skal jeg ut på tur pga jobb, noe jeg ser lyst på. Er i forholdsvis fin form og siden det er nummer tre har jeg følelsen av at ting går som de skal, jeg tør å gjøre det klart når jeg trenger hjelp/tilpasning osv. Så jeg lurte egentlig bare på om noen har noen gode råd for å gjøre en lang flytur så behagelig som mulig? Jeg reiser i lette klær og sko med et godt sjal, har forholdsvis lite håndbagasje og har sikret meg midtgangsete og god tid ved flybytter. Skal handle støttestrømper, drikke mye vann og bevege meg mye - er det noe annet jeg bør tenke på?
Bumblebeee Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Høres ut som du har det meste under kontroll Ta med en god bok og kos deg. God tur!! Ta med helsekortet for sikkerhets skyld. Men vet ikke hvor mye det hjelper i utlandet..?
SpongeBob Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2010 Ja, det må jeg huske - så kan jo jeg evt prøve å forklare hva alt jeg ikke helt skjønner selv betyr... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå