Gå til innhold

jeg og vil synge og lese for mitt barn om kvelden! :'(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hun blir sint hvis jeg er inne på rommet hennes lengre enn å bare legge henne ned,slokke lyset, si natta vennen,sove godt:)

deretter lukke døren på vei ut!

Hun er snart 16 mnd, og jeg vil så gjerne få lest nattahistorier, som alle andre!

kanskje jeg er egoistisk,men vil bare godt..

noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heheh synes du skal nyte det jeg. Ta lesing og synging før leggetid så får hun ha senga for seg selv, Deilig når de bare legger seg når man har andre ting man skal gjøre :)

Skrevet

Heldiggris...

Det er jo bare til å ta lesing og synging før legging vel? Evt på badet?

Skrevet

Ta heller lesestunden før hun legger seg. Det er en enda bedre nattarutine enn å venne barnet til å leses for på sengekanten :)

Skrevet

Kan dere ikke lese litt i en god stol FØR dere går inn på rommet hennes?Sett dere ett sted hvor det er litt stille og rolig og les litt, før dere går inn på rommet hennes...

På en annen side, vi har ett barn som vi må ligge ved siden av hver kveld til han sovner, og det er koselig det, tar alt fra 5 min til ca 30 min. Det hadde vært utrlolig godt å kunne lagt han og han hadde sovnet alene innimellom også... men enten eller tror jeg ikke vil fungere her i gården.

Skrevet

jeg tenker det blir en helt annen stemning å lese på soverommet!

enn i stua liksom.. ser for meg at det er så koselig på sengekanten..

men det er det tydligvis ikke? =p

Gjest Tale30
Skrevet

Er det ikke bare at hun er litt liten enda da? Jenta mi er 15 mnd, og hun gidde IKKE å følge med på lesing. Alt for mye annet å fokusere på. Når du er inne på rommet til barnet ditt, og hun ligger i sprinkelseng, kan det hende at hun blir frustrert for at hun ikke får komme opp. Jeg har alltid sett for meg at den lesestunden blir mer populær når man faktisk kan sitte på SENGEKANTEN, og ikke utenfor gitteret på senga :)

Skrevet

ja du har vel rett Tale30 =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...