Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Må ha barnepass i noen timer og må derfor pumpe meg. Men kan melken varmes mer enn en gang? Eller må jeg da pumpe i forskjellige flasker?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Fordel måltidene i flere flasker du. Tror ikke du skal varme opp hverken mm eller mme (vet du ikke skal varme opp mme og regner med det samme gjelder for mm)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Nei, absolutt ikke. Du må fordele i flere flasker.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Takk for svar :-) Da pumper jeg i forskjellige flasker! HI
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 jeg varmer colletten ett par ganger jeg.. sjeldent, men i værtfall med en gang jeg tar den ut fra kjølekspapet. har aldri hatt noe problem med det. og varme de opp for første gang må man nesten gjøre uansett.. for ingen småtasser skal drikke kald melk. kald melk lager mere slim. men det hender seg at vi varmer de enda en gang, fordi den ble for kald innen gutten vår drakk den (dette er når vi er ute i kulda )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå