Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Noen som vet hva som funker for å få de til å gå vekk kjapt ? hva koster slikt comped munnsårplaster , sitter det?
The Bad Gal Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Når det først har brutt ut, så er det bare neglelakkfjerner(med aceton) som hjelper hos meg, det tørker det kjapt ut. Ha ikke testet slike plaster, men det skal jeg gjøre neste gang(skjer heldigvis ikke ofte)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 hvor ofte skal man ta på denne neglelakkfjerneren ? er det dumt/lurt å stikke hull på blemmene ? takker for svar
The Bad Gal Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Jeg gjør det hver gang jeg er på badet, sikkert 8-10 ganger om dagen. Lettest å bare dyppe en q-tips i flaska(har en sånn billigtype fra hm) og påføre, så unngår du å treffe så mye av huden utenfor blemma, siden det tørker ut huden. Du trenger ikke stikke hull på blemma, nei. Da svir det dessuten mer!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 takk takk, men vil ikke prossesen bli forkortet om man stikker hull ? da slipper man jo å vente på at de skal sprekke også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå