Gå til innhold

Stripping og effekten av dette..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært å blitt strippet hos jm, er i uke 39. Noen som ikke har hatt noen effekt av stripping??

4 cm åpning i ytterste mormunn, mykt og hodet langt ned. Får håpe det skjer noe snart da, og at det blir en liten påskekylling;-)

Hadde vært kjekt å høre din erfaring med stripping. Syns "alle" er i fødsel etter kort tid, men ser for meg at det ikke blir her.

Men så lider jeg jo av syndromet der jeg tror babyen aldri kommer:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk ingen effekt av stripping. var moden og hadde 3cm åpning. fikk kun murringer et par timer etterpå og litt blødning men det var alt.

Skrevet

Hmm..ja, ja, vi må vel bare vente og vente. Er vel egentlig lite vi kan gjøre.. Bare nyte helga og påska:-)

Skrevet

hva i alle dager er stripping?:P er det da jordmor skraper vekk den hinnen??

Skrevet

hun skraper den ikke bort men løsner den og tøyer litt oppi der.

Skrevet

åh, oki:-) ikke lett å få med seg alt:p hehe takk:)

Skrevet

Jeg gjorde det fire ganger forrige svangerskap uten noen effekt. Var en fødselslege som gjorde det på meg men jeg merket ingenting etter noen av gangene. Ble satt i gang 16 dager over termin. Så vet ikke hvorfor det ikke virket på meg.

Skrevet

En venninne fødte dagen etter stripping. Hun er overbevist om at det hadde effekt. Var gynekologen på sykehuset som gjorde det. Antar de ikke ville gjort det dersom det ikke har noen bevist effekt?

Skrevet

Er det vondt?

Har fått tilbud av jm å få gjøre dette neste gang, men har ikke bestemt meg om jeg skal eller ikke?

Skrevet

Jeg ble strippet på en tirsdag og jenta vår var ute på torsdag. Vet ikke om det var strippingen eller at hun bare var klar for å møte oss. Var 9 dager på overtid da..

Jeg syntes stripping var litt vondt og ubehagelig, men det var fort gjort da.

Får jeg tilbud om det denne gangen, så gjør jeg det igjen.. Kan jo ha en effekt ;o)

Skrevet

Syns ikke det var vondt i det hele tatt, ikke noe ubehag etterpå heller.

Har rundvasket soverom, klesrom, tvstua og skiftet på senger etterpå nå, så får vi se om det blir noe action i løpet av helga:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...