Gå til innhold

Hvilken vaskemaskin anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi må ut og kjøpe ny i helga, men vet ikke hvilken j skal velge...

har sett på noen tester på nett og miele kommer jo alltid best ut, men har ikke tenkt bruke titallslapper..

så, hvilken har dere?:)

Merker det er utrolig kjedelig greie å bruke penger på..hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt min Miele i 10 år nå og den er super. Vel verdt pengene.

Skrevet

Vi har kjøpt den billigste fra miele! Er kjempefornøyd! Den sentrifugerer vanvittig bra, og ullprogrammet er så skånsomt at jeg slenger til og med nøstebarnklærne inn i den!

Skrevet

ok, da, får jo vurdere miele litt, så Snøfrisk, husker du hva dere betalte?

Skrevet

Vi har også Miele. En av toppmodellene. Helt fantastisk maskin. Har skånetrommel og er utrolig stillegående!

Uansett hva du tenker på så legg et par lapper mer enn du hadde tenkt i maskina. Det får du igjen for i lengden! :)

Skrevet

Må nok si Miele jeg også, altså.

Jeg er superfornøyd med Miele og har enda til gode å høre noen som har dårlige erfaringer med merket. Tror ikke du vil angre på å legge titallslapper i det (som du sier), såfremt familieøkonomien ikke tilsier at det blir en for stor investering. Du får det du betaler for, enkelt og greit! :-)

Gjest sug lut
Skrevet

Definitivt Miele. Om du ikke er avhengig av en million omdreininger har Miele en maskin som ligger i helt grei prisklasse, 4500 ca, og den lever i tjue år. Det er en enkel maskin, men den fyller alle behov her (og vi kjører to maskiner i døgnet, stort sett).

Skrevet

Vi har Zanussi vaskemaskin og anbefaler den veldig. :) Har hatt den siden 2002 og det har ikke vært noe galt med den! (Bank i bordet!) Den har også vært med på 2 flyttinger.

Jeg har også brukt ullprogrammet til å vaske ulltøy bla.a. fra Nøstebarn uten noe problemer med ulltøyet etterpå.

Skrevet

Vi har Miele, og er fornøyde.

Den går dessuten så stille både på vask og sentrifugering at man kan ha den hvor som helst i huset....:-)

Skrevet

Vi har en AEG, kjøpte den i 2005 og er veldig fornøyde. Det har aldri vært noe tull med den, har hatt service på den en gang men da var det en spile fra en bh som hadde løsnet, så da får jeg vel skylde på meg selv ;-) Den kostet 7-8000 kr. Vi har en tørketrommel i samme merke/serie som er omtrent like gammel, har ikke vært noe tull med den heller. Begge har vært med på flere flyttelass.

Skrevet

Vi betalte 6500 på elkjøp. Veldig fornøyd som sagt. Og i følge en jeg kjenner som jobber med hvitevarer så har miele-maskinene mye bedre pumpe til å pumpe ut vannet, slik de tåler yttertøy fra bgh som er sandete og slikt bedre enn noen av de andre merkene.

Skrevet

Min beste venn heter Electrolux og den er kanonbra.........vasker alt, barnehageklær- skittne arbeidsklær....perfekt

Kjøpte den for 3 år siden på Elkjøp til 6000 kr

Skrevet

Miele!! Definitivt, verdt pengene! :)

Skrevet

Vel, det ble en MIELE på oss også idag. Kostet 10 lapper, så får virkelig håpe den er så bra som alle skal ha den til..hehe..!:-)

Jeg kan jo finne på bruke 1500,- på en olabukse, eller 2000,- på støvletter, så sett i den sammenheng er jo ikke 10.000,- for en vaskemaskin som brukes hver dag i 20 år så gærn't..

Takk for råd folkens:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...