Let's hear it for the boys! Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Jeg har merket en stor endring i min egen atferd og tankegang i det siste. Så lenge jeg kan huske har jeg vært ekstremt innesluttet og sjenert i forhold til mennesker jeg ikke kjenner så godt. Behersket ikke smalltalk og fikk helt hetta om jeg måtte småprate med "fremmede." Jeg har også hatt store problemer med langsiktig planlegging. Nå er jeg plutselig blitt så mye sikrere på meg selv. Hilser og prater med andre foreldre i barnehagen på eget initiativ, legger planer for flere år i slengen, stifter nye bekjentskap og er blitt flinkere til å pleie gamle vennskap. Jeg sitter ikke lengre og grubler over alt det grusomme som eventuelt kan skje med meg og familien min. Litt redd for å si det, men... Kan det hende at jeg er lykkelig?
Zupermam Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 så bra!! Du kjenner kanskje på at du behersker det å være mamma, og har fått ny selvtillitt pga av det? Dessuten er det å ha barn å snakke om en super måte å bli kjent med andre på. Selv har jeg sikkert dobblet venninnekretsen min etter at jeg fikk mine to gutter. Håper du får en flott dag i dag også!
Let's hear it for the boys! Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2010 Takk for det! Jeg kom akkurat på at dette her med å "gruble" over om jeg er lykkelig eller ikke, er jo akkurat det jeg ikke bør gjøre. Hehe. Så nå skal jeg bare nyte det istedet
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 høres ut som du er lykkelig nå ja og unner deg virkelig det grattulerer! sliter selv enda med noen ting, men det kommer seg vel hos meg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå