Gå til innhold

noe på gang? skjønner ingenting jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går sånn i 22.30 fikk jeg kraftige kynnere... konstante smerter i ryggen og magen var knall hard...

Disse smertene fortsatte utover natta og jeg var vel på do en 3 ganger å fikk tømt meg (sorry detaljer=)

Har nesten ikke sovet i natt for hver gang jeg har sovnet har smertene begynt igjen... smertene i ryggen føler jeg at er der hele tiden:/

Kanke huska at det var sånn med 1.Skikkelig menssmerter, men mulig jeg har glemt det??.. iallefall da gikk slimproppen 06 og den kom svake rier hvert 20 min frem til kl 16 da tok de seg opp og kom hyppigere, ved 23 tiden begynte det å gjøre vondt å vi dro inn til sykehuset 4 cm åpning. han var født 0830.

har ingen blødning el.lign... så er veldig usikker. men det var skikkelig vondt i natt altså... sist startet det jo mildt for så å øke på.. har termin på mandag btw...

hva tror dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt usikker på hva jeg skal tro, men spennende er det :-) Det er vel bare å vente å se om det tar seg opp eller gir seg. Ønsker deg lykke til i alle fall, og hold oss oppdatert da! Håper det blir baby på deg snart! Når har du termin forresten?

Skrevet

hun har termin på mandag!:-)

Jeg ville ringt føden å spurt jeg:-) Lykke til:-)

Skrevet

Har hatt en time hvor jeg neste ikke har kjent noe, men så fikk jeg plutselig den vonde kynneren + smerter i ryggen igjen...

grunnen til at jeg blir så usikker er at det kom en liten blødning sist og da skjønte jeg liksom at noe var i gang... Men leste i boka fra sist at jeg hadde flere timer hvor jeg var i fin form og det var lang tid mellom riene... så hvem vet...

er iallefall ikke noe regelmessig enda, så får bare vente å se... HVIS dette er åpningfasen så trodde jeg den skulle gå kjappere med nr 2?

Tusen takk damer:)

Skrevet

Dette høres litt ut som meg faktisk! I natt har jeg ligget og vridd meg fordi jeg har hatt skikkelige murringer i ryggen og nederst i magen. Har vært oppe og tisset minst 3 ganger, men også følt at noe mer skulle komme. I morges var ikke murringene der, men kjente et konstant press rundt ryggen og nederst i magen. Da jeg sto opp for å gå på do kjente jeg at magen plutselig var veldig "tung". Etter at jeg hadde tissset så jeg at det var masse rosa slim på papiret (sorry detaljer)!. Jeg dusjet, og fikk datteren min i bhg, men har en merkelig følelse i underlivet. Et trykk liksom. Forrige gang jeg fødte husker jeg at slimproppen gikk dagen før jeg fødte, men kan ikke huske å ha hatt slikt nedpress i magen. Har fra før av time til jordmor kl 14 idag, men lurer på om jeg bør gjøre noe før dette. har ikke direkte vondt, men noe er i allefall iferd med å skje! Må jo også nevne at jeg har termin om 20 dager, og at jeg fødte 16 dager før termin sist. Noen som har lignende erfaringer?

Skrevet

jeg ha også sykt nedpress følelse!

tror nok du er i gang ja, pos at du har fått en liten blødning... det har ikke jeg så vet ikke helt hva jeg skal tro...

må få høre hvis noe mer skjer... =)

Skrevet

Var og tisset på do nå nettop, og da kommer det fortsatt litt rosa slim på papiret. Har masse tette kynnere, men ikke direkte vonde. Klarer nesten ikke å gå normalt heller. Føler at magen er i veien pga det presset jeg føler. Begynt å kjenne litt mer av disse murringene i ryggen igjen også, nå er de mer ned mot halebeinet. Babyen sparker som bare det, så jeg vet jo at den har det godt også, men det er bare veldig ubehagelig. Har også en litt uggen følelse i kroppen, og får litt bølger av kvalme. Sitter bare i sofaen nå og venter på den jordmortimen. Håper bare det går greit å komme seg dit :) Samboeren min har telefonen sin på seg på jobb idag også, sånn i tilfelle.

Skal selvfølgelig oppdatere. Det må du også gjøre. Lykke til!

Gjest jentebabymars *fødeklar*
Skrevet

Hadde sånn for et par netter tilbake jeg også. Trodde helt sikkert det endelig var noe på gang. Men neida, jeg sitter her enda! =( Sto opp om morgenen med samme greiene. Gikk så tur med hunden, og når jeg kom tilbake, var det helt rolig. Og det var det hele dagen og dagen etter. Var hos jm dagen etter det og hun sa det er iallfall noe på gang. Kanskje stille før stormen? Håper det, hehe! Har også termin på mandag!

Men jeg håper for din skyld det er noe på gang, masse lykke til =))

Skrevet

Har hatt mange timer hvor jeg bare har hatt vondt i ryggen, men nå har murringene nederest i magen begynt igjen...

skal legge oss tidlig i kveld, satse på litt sex og masse søvn:) så får vi se<:)

Masse lykke til damer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...