shewolf og 2 valper Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Guttungen har ørebetennelse antar jeg, gråter og tar seg til øret om natta. Det er ikke de store lange skriketoktene, men han har tydelig ubehag. Dette har han gjort nå i 2 netter, ingenting på dagen. Når jeg spør, så har han ikke vondt (han er 3,5 år). Holdt han hjemme i går, men da gråter han fordi han ikke får lov til å være i barnehagen... men hjemme med kjedelige mamma! Han har ikke feber, ville dere sendt han i barnehagen i dag?? Jeg er virkelig i tvil. Jeg stoler 100% på at han bruker lue i barnehagen, og at de kler han godt etter været. Hva ville dere gjort jenter??
*Lissi* Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Vesla mi er ørebarn, og har fått beskjed om jeg kan sende henne i bh. Så sant allmentilstanden er bra. Sender henne ikke avgårde med feber og vondter. Hun er i bh i dag (har ørebetennelse) Går på medisin og har ikke vondt.
Synn(d)e Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Ved betennelse har de feber i tillegg til vondt. Har han vondt kun om natten vil jeg tro det er snakk om en ørekatarr. Dette behandles ikke med annet enn paracet og nesespray. Viktig å holde kanalene oppe ved hjelp av nesespray. Jeg ville helt klart ha sendt han i barnehagen, hvis ikke kan det blir mange sykedager med "friskt" barn :-)
lucky meee:) Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Jenta mi hadde ørebetennelse på begge ørene, men legen ville avvente litt,,, fordi i de fleste tilfeller ordner det seg selv. Ingen feber og bra allmenntilstand, så fikk beskjed om at hun godt kunne være i barnehagen. Så ja:) jeg hadde sendt i barnehage,,,, hvis han sutrer, virker utilpass så ringer vell barnehagen deg og gir beskjed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå