Gå til innhold

Er nedslått og rystet over menneskers ondskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg vil med innlegget, men jeg er rystet og nedslått over menneskers ondskap.

Jeg snublet tilfeldigvis over facebook siden om babyP.

Jeg burde ikke lest det, det vet jeg, for jeg får ikke fortrengt det.

Jeg fatter bare ikke at det kan finnes mennesker som kan gjøre slikt mot barn. Jeg gråt for baby P i flere timer etterpå.

Jeg forsøker å tenke på at han er i det minste på et bedre sted nå.

Det er så mye ondskap i verden føler jeg. Folk er stygge med hverandre. Med barn, de mishandler hverandre, og de mishandler barn.

De er stygge med dyr, og de mishandler dyr......

Jeg vet jeg ikke får til noe konstruktivt av dette innlegget, men jeg måtte bare få ut litt.

Jeg har så lyst til å gjøre noe for de som ikke har det så bra, men jeg vet ikke hvor jeg skal starte......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer denne! Helt enig, si ifra om du finner en bra måte å hjelpe på så skal jeg slenge meg på den!!

Skrevet

Jeg tenker fortsatt på baby P. Hjernen vil ikke stenge av de vonde tankene om hvordan han må ha hatt det.

Skulle ønske jeg ikke leste det, men da ønsker jeg jo egentlig å være blind for hva som skjer.

Signerte oppropene om et bedre barnevern i UK. For de har ikke gjort jobben sin i denne saken.

Så tenker jeg på de to guttene vi Vestfold, som heller ikke fikk hjelpen de trengte av barnevernet.

Barnevernet trenger å styrkes, vi behøver et barnevern som fungerer.

Dette er en liten del av det som skjer i den vestlige siviliserte verden. Jeg tør ikke tenke på hva som skjer i resten av verden.

Hvor ble respekten og kjærligheten til andre levende individer av?

Det bør ikke være en menneskerett å få barn. Mora til baby P bør ikke slippe ut av fengsel og kunne føde flere barn.

Jeg håper så inderlig at baby P og de andre barn som med ham har hatt det vondt er på et bedre sted nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...