Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Er det nødvendig å ta med ekstra bleier og bodyer til ungen? Og de har vel disse fantastiske skjortene og trusene der? Hihi, jeg husker jeg sverget til de etter jeg fikk Daniel og vil gjerne ha det nå og. Har de det ikke på Ahus tar jeg med den skjorten og de trusene som ved et "uhell" ble med hjem fra St.Olavs sist..
2skjønnesmå Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Jeg fødte på ahus for 2 mnd siden, og der har de truser og deilige skjorter:) Og bodyer og bleier... Det eneste som kan være lurt å ta med er myke kluter e.l. til babyen, da de har sandpapir til å tørke de små med. Hadde blødende stump når vi dro hjem. Vet ikke om det var tilfeldig at de ikke hadde mykt papir, men kjekt å vite. Ellers brukte jeg vel ikke noe av de klærne jeg hadde med meg (bortsett fra en bukse) sverger også til skjortene og trusene dems! Lykke til med forestående store begivenhet!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2010 Det skal jeg ta til etteretning ang myke kluter Tusen takk!!!
lille sprelle Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 I stedet for myke kluter - som du må vaske - så anbefaler jeg deg å kjøpe en pakke mesoft å ha i "plastkassa". Det er ikke nødvendig med egne klær til babyen. Det er bare styr ifht å passe på at du har dem når du skal reise. Jeg anbefaler deg å ta med en myk bukse eller to til deg selv. Husk også slippers (til dusjen).
engajente Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 De hadde mesoft til den lille da jeg var der, men det er over ett år siden. Til oss derimot var det billig do papir. Så det bør du ta med deg, supersoft altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå