Juuuunibaby <3 Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Kan du spå meg? Hvordan ser det ut for framtiden mellom meg og samboeren min? Får jeg flere barn (har en liten gutt) og kan du se noe om hvor lang tid det blir til neste? Vet ikke om det er mulig men Tusen takk hvis du orker
Juuuunibaby <3 Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2010 Nei, det var ikke meningen.. Jeg bare syntes det så ut som det var så mange "useriøse" nedover der at jeg var redd mitt kunne forsvinne i mengden bare...
Monajenten Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Var ikke frekt ment altså:-P Men det er alltid så spennende med slike ting, og de rekker aldri meg. Så nå vil jeg også være med;-)
Juuuunibaby <3 Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2010 Ja, det er kjempemorsomt. Mente ikke å snike.. Hun følger vell med at det blir rett
Miztery Skrevet 26. mars 2010 #9 Skrevet 26. mars 2010 Blir fryktelig trøtt av sånn "spåing", så jeg må ta kvelden nå.. Gubben kom ikke hjem i kveld, teknisk leif med flyet.. Fortsetter kanskje i morgen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå