idamor & lykketrollene Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 har ikke peiling på hva jeg skal ha på meg i dåpen til datteren min..kan denne kjolen passe i en dåp? noen ideer om hva jeg i såfall kan ha over?bolero e.l?og hvilke farger som passer til? jeg høres sikkert helt dum ut,men får jo aldri bestemt meg.... http://www.vareshop.no/butikk/product_bilde.asp?id=12317&bid=83
cherry coke Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Var ikke den litt vel pyntet? Men det kan bli bra om du har en fin cardigan over. Ikke bolero.
Monajenten Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Jeg syns den var kjempefin, men for å være helt ærlig, minnet den meg litt for mye om en brudekjole til at jeg ville brukt den i en dåp.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 den var veldig søt, men aaaalt for pyntet i mine øyne. Jeg hadde svarte tights og en tunika i dåpen her, hehe! men hvis dere pleier pynte dere skikkelig så...
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 Den var skikkelig fin, men jeg ville heller brukt den i et bryllup (dog i en annen farge) enn i en barnedåp. Ville nok brukt noe betraktelig enklere i en dåp. Bruker selv bunad denne gangen, men ellers ville jeg gått for en dress, evt en enkel kjole
It's all about me Skrevet 26. mars 2010 #6 Skrevet 26. mars 2010 Skal du kombinere med overraskelsesbryllup samme dag passer den godt.... Holder da med en helt vanlig penkjole i dåp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå