Gå til innhold

Gi meg styrke!!!!!!!!!!!!!!!

lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å være sunn! men nå klarer jeg seriøst ikke å fokusere på noe annet en en kinder maxi sjokolade som ligger i skapet.... Jeg klarer ikke å stå emot, samme skjedde igår :o(

Nå må jeg ut på kjøkkenet å smøre matpakker til unga.

Og ja-..... jeg har spist apelsin og blomkål, men det hjalp ikke ;o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi i samme båt. Prøver så godt jeg kan, men er aldri så opptatt av mat og godis som det jeg er når jeg prøver hardt å la være å tenke på det.

I går skulle jeg ta meg et bad, og det endte med en liten bounty på badekarkanten gitt..

Så; det er ikke mye ekstra styrke å hente her i heimen, men jeg skal heie på deg ;o)

Skrevet

Prøvde å være sterk her en dag jeg også.. gikk forbi skapet med den lilla kartongen med påskeegg. Gikk og tok en eple i stedet.. Når eple var spist måtte jeg likevel ha et egg..

I dag har frokosten så langt vært den nye påskegodtet frfa Nidar.. plommen i egget. Litt mindre heldigvis, men omtrent like godt.

Poenget var; sånn er det bare noen dager. Vi starter på nytt hver gang vi har spist en godis.. Ikke så enkelt å hive ut godisen heller i disse dager. Påsken er jo farlig nær.

Start på ny frisk etter påsken du! :)

Skrevet

Uff ja det er mange fristelser i påsken :o/

Jeg tok ikke sjokoladen igår da :o) Jeg fant ut av at jeg var sulten og tok en youghurt og en brødskive isteden!

Skrevet

Flink!!!!! Du fant jo styrke i deg selv!!

Skrevet

Hi hi, ja jeg er ganske fornøyd med meg selv! :o)

Skrevet

Kjempebra! Du kan hvis du vil!

Det beste trikset er å ikke ha sjokolade i huset har jeg funnet ut. Hvis jeg vet at det ligger noe godt i skapet så tenker og tenker jeg på det og blit gaaaal hvis jeg ikke spiser det. Det blir en besettelse, jeg MÅ ha! Selv om jeg også kanskje angrer etterpå. Typisk damer altså...

Skrevet

Å, man kan ikke ha sånt i skapet altså, Selv tenker jeg ikke på det hvis jeg ikke ar det liggende. I går smalt jeg ned nesten hele esken med melkehjerter fordi den lå i skapet.

utrolig godt gjort å spise brødskive isteden:) flinka!

Skrevet

Jeg har maaaaasse sjokolade i huset, for jeg gir meg selv lov til å ha en liten bit hver kveld. Men før spiste jeg f.eks 2-3 melkeruller pr dag + potetgull og cola.

Hva hjalp for meg? GÅ PÅ SHOPPING! Trø inn i prøverommet med masse fine klær og prøv de på. Etterpå henger man klærne på plass på stativet utenfor, går deretter hjem og beholder bildet mentalt i hodet mens man tenker på hvordan man kan velge sunnere...

Dette hjalp i hvert fall for meg, nå har jeg levd sunt i to uker og tatt av meg 2-3 kilo. Snart skal jeg begynne å jogge også...

Hver gang jeg får lyst på sjokolade, tenker jeg på hvordan jeg heller har lyst til å komme meg inn i ok klær til sommeren.. :-)

Skrevet

Ta en kopp te :-) Det hjelper for meg.

Skrevet

Ja signerer det med teen! Jeg har "lov" til å drikke så mye te jeg vil, og jeg bruker litt melk og sukker i den. Er jo ikke sunt da, men er mindre i det enn i mat, og jeg drikker som regel bare halve koppen og så er jeg fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...