Gå til innhold

Synes jeg er stor =/


<3Minesmå<3

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er i uke 28 nå og har gått opp 10 kg allerede. Jeg har en ganske stor mage og det er det også flere som kommenterer =/ Men bakfra ser man ikke om jeg er gravid en gang. Jeg har hørt at noen sier det er forskjellig hvordan barnet vokser i magen. Noen vokser mer "inni" magen, mens andre mer "utenpå". Jeg vet også at det er en gutt inni der, så kanskje det også har en betydning?

Det er første gangen jeg er gravid så jeg er ikke erfaren på dette området i det hele tatt. Noen som kan si noe mer om det eller kanskje "trøste" meg litt? :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sharazi

Dette er ingen trøst, men større skal du bli! :) Du skal vokse i 12 uker til! Men hvis du er for stor, tror jeg at legen eller jordmora di ville gitt deg beskjed. Jeg er 28 + 5 dager på vei. Jeg har gått opp ca 7-8 kg. Jeg var på en ultralyd på mandag, da hadde ungen et vekstavik på + 8%, men det var fremdeles innenfor normalen. Jeg har ikke fått noen restriksjoner, annet enn å være fornuftig.

 

Men jeg kan trøste deg med å si at det er flere som føler det samme!

Jeg føler meg stor når jeg sitter og titter ned på magen... Og så er det sykt vanskelig å kjøpe bukser!!! Og jeg merker at brystene mine berører magen min, når jeg bøyer meg ned... Og å shave leggene? Huff, det tar litt lengre tid nå enn før ja! :) Jeg venter også en gutt og har en litt "spiss" mage. Det er ikke et fasitsvar på dette, men det er vist vanligere å få bredere mage når man venter jente.

 

Lykke til videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...