Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 jeg har gått på os nå i 3 år til sommeren. har gått på skole den tiden... jeg og bf hadde en tid begynt og få tilbake kjemi og god kontakt og vi skulle prøve og gi forholdet en sjanse til. han flyttet ikke inn til meg eller noe. og jeg var litt usikker , fordi han har hatt rusproblemer tidligere, så derfor turte jeg ikke si fra meg os med en gang. jeg ble gravid på den tiden, og bestemte oss for og beholde, og jeg skulle til og si fra meg os. meeen, det viste seg at han har havna utpå igjen, og det var dråpen. så til saken, skal jeg søke engangstønad nå eller får jeg foreldre penger ? får jo ny os pga nytt barn...
Gjest eelis+kian Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Du får ikke foreldrepenger hvis du ikke har vært i jobb.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 ok. men er det sånn at jeg må bruke engangstønaden til livsopphold ?
Gjest eelis+kian Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Engangsstønaden er et engangsbeløp, og det er det eneste du får utenom overgangsstønaden, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå