Ranveig R Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Årets første frø er sådd! Så langt er det persille, basilikum og grasløk som har funne vegen ned i dei fiffige torvbrikettane frå Plantasjen. Brokkolien skal få sin plass i morgon, og sukkerertene sår eg rett ut i kassen etter påskeferien tenkte eg. Så er det berre til å sette seg ned og glo på minidrivhusa nokre veker i håp om å få sjå den første spiren komme fram. Kor lang tid brukar grasløk og basilikum på å spire? På persillen stod det 2-3 veker, håpar dei andre er kjappare ellers kjem eg til å visne før det skjer. Og forresten - dersom du utdannar seg til å bli gartner, er du då ei gartnerspire? Kjenner eg begynner å bli trøtt her, det tar på å så kjøkkenhage saman med to små barn på 2 og 4, ei mor på 54 og ei bestemor på 88. Den sistnevnte var den mest slitsomme, men ho labba til slutt glad og fornøgd heimover med tre torvbrikettar med ca 20 grasløkfrø i kvar, og tre tilsvarande med persille (ser ikkje ein ting lenger, trudde ikkje ho hadde klart å putte frø oppi i det heile tatt), basilikum var litt for "moderne" for ho fann ho ut etter ho hadde spurt for tolvte gong kva ein brukar det til.
blomstre Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Wow, imponerende. Håndtering av frø, barn, mor og bestemor! Jeg trur jeg skal starte litt mer i det små med karsefrø helt alene... Det er vel mer mitt nivå.
Gjest sug lut Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Haha, kostelige familiehistorier! Ja, basilikum er noe nymotens tull. Uansett hva som står på posen så spirer alt nøyaktig når det vil, tror jeg, så du får kose deg med å inspisere hver morgen. Gratulerer med såing! Broccoli høres ut som noe du må rapportere om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå