Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. var hos legen min her om dagen alt var bra blodtrykk, urin og stikk i finger. men er småsvimmel når jeg ligger eller bøyer meg. flere som sliter med dette?? varer det i lang periode?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikkert forbigående blodtrykksfall, hadde endel av dette i ukene 17-20...det er ganske vanlig:)

Skrevet

jeg er 14+4 og har slitt med det et par dager... null energi, og veldig svimmel, pluss hodepine :S men, det går nok over :D Det kommer noe veldig godt ut av det så såppas får vi tåle hehe

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg holder på å gå i bakken hver gang jeg bøyer meg...skikkelig slitsomt! Når jeg bøyer meg ned, f.eks. for å knyte skoene, kjennes det ut som jeg har to liter blod som styrter til hodet, og det blir et kjempetrykk! Gjør vondt i bihulene (men det er ikke bihulebetennelse!). Og når jeg så reiser meg igjen, må jeg holde meg fast noen sekunder, blir kjempesvimmel. Har hatt det slik i et par uker, i hvert fall, er 15+4 nå...BT er fint, og Hb var også fin sist. Men jeg har begynt å lure på om jeg skal gå og få tatt en ny prøve. Eller kanskje jeg bare skal vente og se om det blir bedre...er jo ikke noen krise, og jeg vet jo om det, men man kan jammen bli lei også!

Skrevet

takk for svar alle sammen:) har hatt mye hodepine i tillegg jeg og. men den begynner å roe seg nå så håper svimmelheten snart gjør det også. godtå høre at vi er flere.

Skrevet

i mtt forrige svangerskap(dette er nr 3) opplevde jeg det og besvimte i tillegg. Alvorlig siden jeg hadde en baby hjemme. (12 mnd i mellom de to eldste) dro til legen som lyttet på hjertet mitt. hun fant en bi lyd på hjertet mitt. dro til Ultralyd av hjertet mitt og legen sa at jeg hadde noe trange vener.

spis og drikk ofte. ikke sjeldnere enn 3 timer. prøv å drikke et glass vann i timen så hodet og hjertet ditt får blodgjennomstrømming:) dette hjalp meg og denne gangen er jeg ikke svimmel i det hele tatt. men vi er jo alle forskjellige så mulig det ikke hjelper deg.

God bedring

Skrevet

Hei..forrige svangerskap besvimte jeg to ganger tidlig i graviditeten pga svimmelheten..ble hentet i ambulanse og den siste gangen fant de en bilyd på hjertet..etter en grundig undersøkelse med ultralyd av hjertet fant de ikke no feil..de sa det er vanlig med en bi lyd i svangerskap..men ikke vet jeg...denne gangen er jeg veldig svimmel og har hattkraftig hodepine en del uker..nå er jeg 14+6 idag og det har begynt å bli bedre..så det er nok ganske normalt..men drikk ofte som mamma til martine og lille sier :) det hjelper..og om dere blir veldig svimle ute så sett dere rett ned, ikke ta sjanser..

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...