ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Sjarmtrollet er 11 mnd, og jeg oppdaget her en dag at han gapte villig når han fikk et dirrende masasjeapparat i hendene. Førte det opp til munnen og gapte opp. Så lurte på om det kanskje da kan bli lettere å få pussa tenna hans med elektrisk tannbørste.. Han gaper nemlig ikke opp for den vanlige tannbørsten, eller gaper opp, men lukker igjen for å sutte på den..
It's all about me Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Ja Baraun har en bra en til barn. Kan få få hoder med forskjellige trykk fra Disney. Får den iallfall på Elkjøp.
Tommage♀♂ Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Nå fikk jeg noen litt ekle bilder i hodet her, hehe..:-O "dirrende masasjeapparat"... http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=43517&productId=227981&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2010 Haha, ja, det tenkte jeg ikke på, at kunne misforstås haha. Det var heldigvis et masasjeapparat som min mamma hadde fått for å bruke på skuldrene sine Ikke noe annet sted Skal ta en titt på elkjøp og på linken. Men kan de brukes på så små barn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå