Patetica fåkksi Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Hvem vil være med på et krangletreff en dag der vi sluker masse pizza og potetgull og dip, cola og andre varer og snakker dritt om menn og skravlere og etter noen timer er vi sørpe fulle og jeg danser salsa bordet, how's about that.
Anne-B. Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Kan det vente til jeg er i en ikke-gravid tilstand og litt rikere enn i dag?
Patetica fåkksi Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2010 Du skulle poppe i mai, var det slik? Jeg kommer ikke til å ha en krone før slutten av mai uansett, så med minde dere spanderer er det greit for meg.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 så lenge vi holder oss unna 1 mai, så er jeg med jeg danser ikke salsa da, også dansere jeg oftere oppå bordet en under. men hey, da finner dere meg ihvertfall.. hihi.. er det pizza og øl og pottis det du savner mest med norge?
Patetica fåkksi Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2010 Er jeg full nok kan jeg danse salsa hvorsomhelst. Norsk pizza er det beste som finnes (av pizza). Og Blomstre; jada jeg kan lage sangría! Med frukt i.
Gjest sug lut Skrevet 25. mars 2010 #7 Skrevet 25. mars 2010 Det vil jeg være med på. Mai høres bra ut. Store deler av livet fram til da er bare gørr.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. mars 2010 #8 Skrevet 25. mars 2010 ha! gør er jeg enig i. jeg har herved funnet ut at jeg ikke er en person som trives med og forstå folk igjennom pensum. derfor er sosiologi og psykolgi eksamen som nermer seg så ekstremt kvalmende at det eneste som holder meg oppe er at det ihvertfall ikke er sosialmedisin jeg leser til. som jo er enda mer kvalmende. hva jeg gjør når den eksamen kommer vet jeg ikke, men jeg holdt på å spy et par ganger mens jeg skrev arbeidskravet. foresten hjelper det fint på at en vis hot skotte skal til tyrkia for og jobbe... haha.. vi trenger en fest i mai jeg skal på fest i morgen. i hvit kjole. jeg kommer til å se ut som en djevel i engleklær så sug lut, kan du konkurere mot dette i gør het?
Patetica fåkksi Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 25. mars 2010 Aye, mai! (Jøss, rim!) Innen den tid har jeg planer om å være 7 kilo lettere, jeg starter snart min operasjon-pass-inn-i-bunaden.
blomstre Skrevet 25. mars 2010 #10 Skrevet 25. mars 2010 kan ikke du teste sangria-frukt-dietten? Den er sikkert både effektiv og morsom!
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 25. mars 2010 #12 Skrevet 25. mars 2010 Jeg er med! Og PS, jeg har vært salsainstruktør.
Patetica fåkksi Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #13 Skrevet 25. mars 2010 Oida, jeg burde kanskje ikke være så eplekjekk. Men bor ikke du langt oppi dalorne?
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 25. mars 2010 #16 Skrevet 25. mars 2010 Dalor og dalor, her er det mest fjord. Eller jaja. Hvor tenker dere å holde denne rendezvousen da? Jeg er nok uansett nermere enn syden;)
Tokatter_USA Skrevet 26. mars 2010 #17 Skrevet 26. mars 2010 Skulle gjerne vært med, jeg. Men da må jeg vel helst være i Norge.
tante grusom master of law Skrevet 26. mars 2010 #18 Skrevet 26. mars 2010 ooohh! Får man lov att vara med att leka? Jeg er ekspert på å bli sørpefull!
Patetica fåkksi Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #19 Skrevet 26. mars 2010 De som er flinke til å bli sørpefulle kan absolutt få søknaden prioritert. Dessuten liker jeg advokater.
Gjest amandine Skrevet 26. mars 2010 #20 Skrevet 26. mars 2010 Jeg er jo ikke advokat da, men... Og ikke danser jeg salsa, heller, men er veldig lærevillig og har godt humør og jeg lager en svinaktig god pizza om jeg får si det selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå