Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Har veldig lyst til å få lagt inn litt silikon. Har bare en a cup. Passer ikke til min figur i det hele tatt.. Men det jeg lurer på. Hvor lenge må man være borte fra jobb? Jeg har et barn på 3,5 år. Så det er jo ikke så mye løfting lengere. Men hvor lenge vil jeg måtte ha brukt for hjelp? Er helt alene om omsorgen. Regner med at jeg ville bodd hos foreldrene mine den første tiden, men hvor lenge er man dårlig?
Hopptetussa90 Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Ca. 1 uke hvis du ikke har tungt fysisk arbeid. Regn ca. 2-3 uker dersom du har det. Å ta det i en ferie er perfekt.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Okey, nei har ikke noe fysisk tungt arbeid, men veldig stressende jobb. Men det har kanskje ikke noe å si? Vil det da si at jeg kan klare å ta meg av sønnen min alene igjen etter 1 ukes tid? Sikkert litt individuelt.. Men sånn ca. Takk for svar!
Hopptetussa90 Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Ja, det burde du klare etter 1 uke, men det vil fortsatt være vondt å bruke armene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå