Gå til innhold

Det er søren meg helt utrolig. Gartnertips.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag ble jeg møtt av en helt grønn plante, snøen har forsvunnet mens jeg var på tur i dag. Grønn og veldig frodig, like frodig som da snøen dekket den i høst. Timian. Den får rosa blomster og fungerer som en staude og må ha vært grønn hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh, nå fikk jeg lyst til å løpe ut å sjekke min sitrontimian også... og plutselig var jeg ikke muggen lenger :-)

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg elsker timian, masse timian i potetmos, og på stekt hvitfisk, nam! Kanskje jeg skal plante en sånn et sted.

Ellers har jeg nå funnet ut hvor i hagen jeg BURDE ha planta krokusløkene, hvor det blir fortest bart. Men det får jeg jo gjøre til høsten igjen. Det er håp bare i å se at det dukker fram grass.

Gjest amandine
Skrevet

Å vet dere hva jenter? Jeg har en bitte bitte liten pusete kryptimian som kommer fra min tippoldemors hage, jeg! Den har jeg fått av mamma som har fått den av mormor som fikk den av oldemor som hadde tatt den med da hun flyttet hjemmefra... Og om noen år håper jeg min har blitt stor nok til å dele videre...

Skrevet

Fantastisk. Jeg nominerer deg herved som kandidat til Plantearvenprisen!

Gjest amandine
Skrevet

He he har aurikler også fra samme sted pluss roser fra mannens tipp;) En samler i hagen som alle andre steder, jeg er en skjære og samler på alt fint!!

Gjest sug lut
Skrevet

Har du kontakt med sånne hageforeninger som tar vare på arvemateriale? Du sitter jo på eksemplarer som gjerne ikke finnes lenger noe annet sted,.

Gjest amandine
Skrevet

Ja he he skal donere litt fra rosen min i sommer, faktisk, den ville de gjerne kikke på;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...