Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 ..hver dag gi brukelige resultater på magen ? Har litt slapp mage og vil få dette strammet opp. Kan litt trening med rockering hjelpe?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 he he... ja, du må nok la den gå noen fler runder :-) MEN når du kommer opp i 20 min hver dag vil du raskt se resultater. Jeg har rocket i 2 mnd ca og har mistet flere cm og fått vesentlig strammere og flatere mage! Rockering er helt fantastisk!!
Monajenten Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 10-20 minutter gjør underverker, hvis du har en rockering med vekter i. Jeg har også mistet flere cm ved å rocke, blitt strammere og fått flatere mage.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #6 Skrevet 25. mars 2010 Funker det ikke å bare kjøpe en helt vanlig rockering da? Slik som de som selges i lekebutikkene? Er det kun magen som trenes/strammes ved trening med rockering?
Monajenten Skrevet 25. mars 2010 #7 Skrevet 25. mars 2010 Jeg bestilte min på www.sports-hoop.com men vet de har på flust.no også.
Monajenten Skrevet 25. mars 2010 #8 Skrevet 25. mars 2010 Tror ikke du får like god effekt av det, selv om alt hjelper. De er også vanskeligere å rocke med. Rockeringen med vekter tar skikkelig på magen, og er pr. dags dato den eneste treningsmetoden jeg har prøvd som faktisk fjerner sidefettet. No more love handles:-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #9 Skrevet 25. mars 2010 Når jeg skal bestille rockering fra flust.no, så kommer det opp str på ringen; 1,5 kg, 1,7 kg, osv.. Hva skal jeg ta? Hva betyr disse forskjellene? HI
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #10 Skrevet 25. mars 2010 Du må nok ha rockering med vekter hvis du skal få ordentlig effekt. Jeg har slitt med rygg og bekken helt siden første svangerskap, men etter at jeg begynte å rocke så er plagene nesten helt borte!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #11 Skrevet 25. mars 2010 Har noe med din lengde og vekt å gjøre... Husker ikke hvor skillet går, men dette kommer bedre frem på den amerikanske siden
Monajenten Skrevet 25. mars 2010 #12 Skrevet 25. mars 2010 Det er tyngden på ringen. Jeg husker ikke hvilken størrelse jeg har dessverre, men det er sikkert ikke kjempestor forskjell:-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #13 Skrevet 25. mars 2010 Vet noen om rumpa og lårene blir merkbart strammere av "rocke-trening" også?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #14 Skrevet 25. mars 2010 Jeg har timeglassfigur og når jeg rocker med ringen så havner ringen høyt opp på magen min. Er det der ringen treffer man blir smalere eller er det selve bevegelsene som gjør at man kan bli smalere på midjen??
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #15 Skrevet 25. mars 2010 Det er i hovedsak magen og ryggen som trenes med ringen, men jeg pleier å jogge en halvtimes tid først, og så tar jeg 20 min med rockeringen, og det har gjort underverker for kroppen min i allefall!!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #16 Skrevet 25. mars 2010 Ja til rockering!!! kan anbefale dette på det sterkeste! Jeg har siden jul gått ned flere str i klær, fått flatere mage og mistet flere cm... har også gått ned 8 Kg! spiser i tilleg sundt og variert=) Jeg begymte med 1, 5 kg, men har nå kjøpt meg ny på 2, 3 kg. Føles ikke som trening heller... bare kjekt. Og det er enda kjekkere fordi du ser fort resultater=) Nå er jeg også så motivert at jeg har begynt å trene på sats, og har endelig innsett at det er deilig å trene=) Veier faktisk mindre enn før jeg ble gravid...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #17 Skrevet 25. mars 2010 OK jeg er overbevist!! Bestiller i morgen!!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #18 Skrevet 25. mars 2010 Jeg startet med en vanlig rockering som jeg kjøpte på sportsforretning, den er litt tyngre enn de på lekebutikkene, men vesentlig lettere enn de med vekter såklart. Jeg tenkte å starte litt i det små, for jeg er så svak i rygg og magemuskulatur nå, og jeg kjenner at det tar. etterhvert skal jeg kjøpe en med vekter også. Selv om rockeringen går høyt på magen så trener du mer enn bare der oppe. Man spenner mange deler av magemusklene som man ikke legger merke til, og man får trent kjernemuskulaturen som gjør at magen vil trekke seg innover. Hvis du føler at det bare tar høyt opp på midjen (der du svinger inn), så hold inn magen mens du rocker, det vil ha ekstra god effekt. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #19 Skrevet 25. mars 2010 Jeg prøver å holde armene opp mot taket sånn at den skal gli nedover. Men har veldig kraftig hofte som den ligger på. Fettet ligger under der igjen. Men i kveld har jeg holdt på 15 min og ble dritsliten i magen så har tro på at det kan funke. Hilsen meg med timeglassfigur..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå