Gå til innhold

dere som har 3-åring og som venter nr 2...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøper dere søskenvogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei. Storebror er nok mye i barnehagen når vi er på trilleturer, og de gangene han skal være med skal han få være storegutt og holde i vognen, alternativt stå på et slikt brett.

Skrevet

Jeg har treåring og venter nr. 3. Vi har søskenvogn fra før, og har brukt den mye. Siste gang var i sommer, da var de to "små" 2 1/2 nesten og 4 1/2. Brukte den på lange turer og ikke minst da vi var på Kreta.

Vi kjøpte den ikke før baby nr. to kom, men ventet til vi så om vi savnet det. Det gjorde vi, så da kjøpte vi.

Tror vi kommer til å få litt bruk for den når neste baby kommer også, da er han som nå er minst 3 1/2. Ikke alltid så små ben orker eller gidder det litt større ben fint klarer.

Skrevet

Nei, ikke søskenvogn. Har ikke brukt vogn på lenge. Men skal etterhvert vurdere søskenbrett.

Skrevet

Nei, men kommer nok til å kjøpe sånn søskenbrett/ståbrett til de dagene i BHG da han er driiitlei og sliten, slik at hjemturen blir lettere for min egen del.. Hehehehe :D

Planlegger litt fremover!

Skrevet

Nei absolutt ikke. Store gutten klarer fint og gå, sykle eller stå på ståbrett...hehe

Skrevet

Nope..

Skrevet

Jeg har en som blir 3 til sommeren og en som kommer når som helst og vi kommer ikke til å kjøpe søskenvogn. Snart 3åringen vår kan gå langt når han gidder og det gidder han ikke hvis han har vogn som et alternativ, så derfor satser jeg på å ha søskenbrett som han kan stå på til og fra barnehagen. Hvis vi skal gå lange turer i helgene når han ikke er i barnehagen kommer uansett både jeg og samboeren min til å være med og da kan vi bruke sykkelvogna som en ekstra vogn til eldste hvis det er behov for det, i tillegg har vi en trille som kan brukes hvis vi skal trille på asfalt.

Skrevet

hei, har ei jente på 3år, gutt 1,5år å er nå 6uker på vei med nr 3. skal ikke ha søskenvogn til mine, kun ståbrett som har fungert kjempe fint på de 2 jeg allerede har. Begge går i b.hage så blir kun meg og baby på dagtid,ettermiddag/kveldstid er pappen også hjemme så da kan han ta trille til mellomste evt. men mine barn liker helst å gå selv, vil ikke sitte i vogn.

Hadde aldri kjøpt søskenvogn til barnet på 3år og ny baby.

Skrevet

Nei, gutten min var vel 2,5 - nesten tre da han ikke ville sitte mer i vogn, så det holder at jeg tar fram hans gamle. De fleste vogner kan man vel sette søskenbrett på? Det passer fint for en treåring:) synes vi da..

Skrevet

Nei, absolutt ikke!!

Skrevet

blir nok søskenbrett her og, sånn man kan sitte på.

Skrevet

nei..synes mesten hun er for stor for vogn nå:) her blir der søsken brett:P

Skrevet

jeg har brukt min MASSE....mine er veldig glad i å sitte i vogn.bruker den enda. de er nå 4 og 1 år.kjempe stas.men 4 åringen begynner å bli litt stor da.men synes det er veldig stas fortsatt

Skrevet

Nei, det gjøre vi ikke! Kjøper søskenbrett/ståbrett, og dersom vi skal på lengre tur og trenger vogn til storesøster, tar vi en vogn hver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...