Gå til innhold

ang tilrettelegging for gravide (spes. på sjukehus)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er no gravid med mitt andre barn( 9+3), er til vanleg heimeverande med sønnen vår på 18mnd, men skal om 2,5 veker har 4 veker praksis på sjukehuset (hjelpepleier). Eg må ta praksisen før sommaren pga at i august er det siste frist for å få autorisasjonen som hjelpepleier.(utgått utdanning)

Men no er eg så dårleg, kvalm(minus spy heldigvis), trøtt, utslitt, griner støtt, svimmel, ja heile pakka, at tanken på praksisen får meg vertfall til å ta til tårene. Eg veit jo at forma mi kan bli bra til den tid, men om ikkje, kva då??

Kan eg få tilrettelagt slik at eg får kortare dagar? evnt berre dagvakter, sidan eg frå ca kl 17-21 berre ligg på sofaen med auga so vidt åpne, heilt kaputt..

Korleis er reglane for tilrettelegging? og er dei annarleis for stuentar/elevar? Og må eg få ein atest frå legen for å få tilrettelegging?

Forje svangerskap blei eg sjukemeld frå veke 13 pga betendelse i hofte samt bekken og ryggproblem. Håpar jo å sleppe unda dette no, kan eg rekne med å få sleppe det tyngste stellet?

Hadde det ikkje vert for den tidsfristen så hadde eg utsatt heile praksisen. Men om eg no f.eks blir sjukemeld og ikkje får tatt praksisen før sommaren, kva då? Går det an å søke om å få ta den etter fødselen, sjølv om fristen er gått ut? Er jo ikkje slik at eg vil unngå å få ta den, men eg vil jo gjerne vere i form og føle at eg får noko ut av dei 4 vekene!

Om du har fått tilrettelagt din jobb, korleis og kva blei gjort då? Og er det til god hjelp?

Håpar sjølvsagt at eg er i toppform til den tid, men akkurat no ser eg mørkt på det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som student har du nok ingen rettigheter til tilrettelegging. Du er ikke arbeidstaker.

Du kan selvsagt håpe på goodwill fra praksissted og skole.

Skrevet

Desverre kan du ikke kreve tilrettelegging da du ikke er ansatt på sykehuset. Praksisen din skal jo i all hovedsak dreie seg om stell og ernæring, så tilretteleggingen du ønsker deg vil gjøre at du ikke får utført det som faktisk er arbeidskravet i praksisen din. Du kan gjerne imøtekommes på at du primært jobber dagvakter, men bør ikke forvente mer "tilrettelegging" enn det.

Enten må du bite tennene sammen og stå i de fire ukene, og komme deg igjennom arbeidskravet i praksisen din, ellers må du undersøke om ikke en sykmelding er grunn nok til at foreldelsesfristen kan forskyves. Snakk med studiestedet ditt og autorisasjonskontoret. Sykehuset har ingen forpliktelser overfor deg.

Skrevet

Skal vere på diabetes og nyre-gruppe, så håpar at der er ein del "lette" pasientar då, som eg kan ha som primærpasient..

Har jo jobba på gamleheim i ca 3 år før eg fekk barn, så eg kan jo det daglege stellet++

Og får håpe på forståelsesfull "sjef" og rettleiar, og sjølvsagt at eg e beire før den tid. Ellers må det vel gjerne bli sjukemelding..=/

Får vel sende ein mail til skulen, men ho kan virke litt bisk ho som har ansvaret, men får håpe på godvilje då.. =)

Vil jo ha praksisen, vil berre ikkje lide meg igjennom den, vil det skal vere kjekt og lærerikt =)

Skrevet

Det hjelper ikke at du "kan" stellet fra tidligere arbeid, da du forventes å faktisk vise det til praksisveilederen din.

Det er mange som må lide seg igjennom praksis, og desverre ikke er ikke at det skal være kjekt for studenten et mål i rammeplanen. Derimot er det læringskrav til deg, og du har selv ansvar for å delta aktivt, søke og tilegne deg kunnskapen som finnes i feltet.

Tilgi meg, men du fremstår med en holdning som at du vil ha det servert på sølvfat. Takler du ikke kravene som stilles deg i denne omgang, må du ta sats på nytt når du er bedre rustet, selv om det skulle bety at du må utdanne deg på nytt. Tross alt er det ingen andre enn deg selv som er ansvarlig for at du i utgangspunktet er kraftig forsinket med utdanningen din.

Vil du virkelig ha autorisasjonen nå, slutter du å synes synd på deg selv og lete etter enkle utveier, men manner deg opp til de usle 4 ukene.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...