bolla piggsvin Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 hele tiden:S så spiser jeg litt.så går det en liten stund så eg jeg sulten igjen:S
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 samme her... å viss æ ikke spis da spesielt på kvelden.. så blir æ bøøøse kvalm.. så her e det bare å trøkke i sæ !
Mooose Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Hehe, da er vi to. Jeg spiser masse, så går det en liten time så er jeg sulten igjen.. Og sånn har det vært i noen uker.. Og jeg har termin idag, og ingen kan skjønne hvordan jeg greier å spise så mye om ganga for magen min er gigantisk. Men "magen" finner plass. Hehe
2010 Mammaen Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Spis grønnsaker som fyller opp og varer en stund. Eks rå gulrøtter, kålrot, selleri, agurk og litt dip til? Dette øker ikke blodsukkeret så mye heller. Har behov for noe å knaske på selv om kvelden, og prøver å ikke overdrive inntaket... Er ikke så lett!
bolla piggsvin Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2010 ja hadde dipp og grønnsaker i går:) har bare blitt verre di siste dagene føler jeg..4.5 uker til termin..spiser ikke usunt..meget glad i frukt!! men kiloene bare hopper på meg!!
Gjest Skrevet 25. mars 2010 #6 Skrevet 25. mars 2010 Jeg blir akutt sulten flere ganger per dag og må då ha mat med en gang ellers blir jeg kvalm. Har blitt hekta på frukt og spesielt apelsiner.
bolla piggsvin Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2010 Slik va jeg i begynnelsen..appelsiner for alle penga:) nå er det epler det går i:P
Gjest Skrevet 26. mars 2010 #8 Skrevet 26. mars 2010 Her og har matlysten økt siste 3 ukene.Spiser fast 4 ganger om dagen men ikke så mye jeg får ned av gangen da... Men hekta på tropisk frukt med Ja-yoghurt vanilje,bare må ha det hver dag!! :-))
mjhanse Skrevet 26. mars 2010 #9 Skrevet 26. mars 2010 Jeg og. Sulten igjen etter en time.. Dette er 3 uken det har vært slik. Er 38 uker søndag. All maten blir bare borte i magen.
Bumblebeee Skrevet 26. mars 2010 #10 Skrevet 26. mars 2010 Samme her.Sulten setter bare plutselig inn. Og så er jeg så matlei...har bare lyst på Dolly-pizza, hehe. Liker ogsåå knaske grønne epler, men synes de bare skjerper apetitten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå