Gå til innhold

føler meg sulten

Anbefalte innlegg

Skrevet

hele tiden:S så spiser jeg litt.så går det en liten stund så eg jeg sulten igjen:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her... å viss æ ikke spis da spesielt på kvelden.. så blir æ bøøøse kvalm.. så her e det bare å trøkke i sæ !

Skrevet

Hehe, da er vi to. Jeg spiser masse, så går det en liten time så er jeg sulten igjen.. Og sånn har det vært i noen uker..

Og jeg har termin idag, og ingen kan skjønne hvordan jeg greier å spise så mye om ganga for magen min er gigantisk. Men "magen" finner plass. Hehe

Skrevet

Spis grønnsaker som fyller opp og varer en stund. Eks rå gulrøtter, kålrot, selleri, agurk og litt dip til? Dette øker ikke blodsukkeret så mye heller. Har behov for noe å knaske på selv om kvelden, og prøver å ikke overdrive inntaket... Er ikke så lett!

Skrevet

ja hadde dipp og grønnsaker i går:)

har bare blitt verre di siste dagene føler jeg..4.5 uker til termin..spiser ikke usunt..meget glad i frukt!!

men kiloene bare hopper på meg!!

Skrevet

Jeg blir akutt sulten flere ganger per dag og må då ha mat med en gang ellers blir jeg kvalm. Har blitt hekta på frukt og spesielt apelsiner.

Skrevet

Slik va jeg i begynnelsen..appelsiner for alle penga:) nå er det epler det går i:P

Skrevet

Her og har matlysten økt siste 3 ukene.Spiser fast 4 ganger om dagen men ikke så mye jeg får ned av gangen da...:)

Men hekta på tropisk frukt med Ja-yoghurt vanilje,bare må ha det hver dag!! :-))

Skrevet

Jeg og. Sulten igjen etter en time.. Dette er 3 uken det har vært slik. Er 38 uker søndag. All maten blir bare borte i magen.

Skrevet

Samme her.Sulten setter bare plutselig inn. Og så er jeg så matlei...har bare lyst på Dolly-pizza, hehe. Liker ogsåå knaske grønne epler, men synes de bare skjerper apetitten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...