Gå til innhold

Nei og nei, øyenbrynene mine!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av alle ting fant jeg ut at jeg skulle prøve å nappe de i salong i dag. Jeg har aldri gjort det for, men tenkte liksom å friske opp litt. Jeg synes ikke det ble noe fint i det hele tatt! Savner mine og skulle aldri ha gjort det. Spørsmålet nå da er: Kommer de til å bli slik som mine igjen eller blir det rart framover nå, så jeg må fortsette å nappe liksom! Hjelp! Dessuten er jeg illrød pga at det ble brukt voks også. Jeg skal jo på jobb i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rødheten er sikkert borte til i morgen og om ei uke eller to så er øyenbrynene normale igjen:) Vanskelig når man har blitt vant til å gjrøe det på en måte og så kommer noen andre og fikser:)

Skrevet

Er du sikker på at de er så ille som du skal ha det til? Det første som slår meg er at det er så uvant for deg at du misliker det. Gi det noen dager ;)

Skrevet

Hmm, er jo en mulighet for at du synes det er stygt fordi det fortsatt er uvant for deg? Det kan vel ikke være så ille, hvis du ikke har gjort det i en eller annen luguber salong? Hehe.. Folka som jobber slike steder pleier jo å ha peiling..

Hva er galt da? Ble de for tynne eller skjeive?

De kommer sikkert til å vokse ut igjen, men det skjer nok over litt lengre tid.

Håper du ser det litt med andre øyne imorgen da. :) Spør en god vennine eller samboeren om du har om en mening.. Ofte ser man seg selv litt "galt", om du skjønner! :)

Skrevet

Jeg synes de ble litt for tynne og litt for "perfekt" hvis dere skjønner. Men det er vel det som går seg til da får jeg håpe. Og jeg skal ikke snakke med noen om det nei, hehehe.

HI

Skrevet

"bygg på litt" med en øyenbrynsblyant da, til de har vokst litt , :-)

ikke noe problem det :-)

Skrevet

Det vokser seg til skal du se, jeg barberte bort bryna mine jeg da jeg var 15 16 år og tegna dem på, ikke pent i det hele tatt! Jeg så ut som et månelandskap i ansiktet om morgenen før jeg fikk tegna på meg brynene hehe. Nå en del år etter har jeg pene øyenbryn med hår hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...