Gå til innhold

Jeg er så hekta på....


Hjertelyd & Knøtteline

Anbefalte innlegg

HAMBURGER! Kan ikke få nok. I dag var jeg på Macern for første gang på i alle fall ti år, hahahaha! Kjenner kiloene renne på, heldigvis har jeg begynt på vannaerobic :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sushi og risengrynsgrøt. Jeg som ikke engang likte grøt før jeg ble gravid. Brakk meg av det...nå MÅ jeg bare ha det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MELK! og taco. har bestandig vært glad i taco, men nå kan jeg spise det hver dag hvis jeg får lov. Samboer begynner å bli en smule lei av taco :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MorJOhanne; Du må da for all del ikke spise sushi!! Det er greit at man ikke skal være helt paranoid under graviditeten. MEN, sushi er farlig for barnet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det står uttrykkelig på www.matportalen.no at det er ingen grunn til å fraråde gravide å spise sushi. Jeg spiser sushi med all verdens gode samvittighet. Like stor sjans for å bli dårlig av det som hvis du kjøper en salat som også kan være "farlig" hvis den ikke er skikkelig vasket.

 

Men som all annen resturant/takeawaymat: Se an lokalene og renholdet! Har forøvrig aldri blitt syk (matforgiftet) av sushi, men kebab derimot.... grøss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Alt som er suuurt, sure kiwi, sure epler og appelsiner, usukret yoghurt, surt smågodt, mmmmm!! Må passe på å ikke få syreskader på tennene i denne graviditeten tror jeg...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm.... HAMBURGER! med MASSE chips og dressing og KETCHUP! Og så er jeg keen på øl, hahaha! Drikker ikke altså, men det blir litt munkholm inni mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at det er mange her som er hekta på iskald melk, og jeg må si meg enig i det!! Iskald melk, kald iskaffe, appelsiner, blåbærsmoothie og japp!! Litt av en kombinasjon, må jeg si :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Hamburger her også, og det er noko som eg heilt seriøst ALDRI har lyst på til vanleg. Kjøttkjøttkjøttkjøttkjøtt! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh ja, hamburger er NAM=) Også Bris, og surt/ salt smågodt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg må vel legge til at hamburger virkelig ikke er vanlig kost her i gården heller. Knis! Kjøttbebi i magen altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saftis (her blir det noen per dag, ja). Kald melk. Pølser. Pasta med ostesaus. Nammi :))

Trening....akk, synes det er vanskelig å komme i gang, jeg.. men prøver på ny i morra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og APPELSINJUICE :-) Sånn billig fra eldorado eller hva det er hehe. Akkurat den! sært.. også potetgull og piratos. men klarer å begrense meg der da. men den juicen går det myyye av hehe. i tillegg til o'boy som sagt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...