Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Det brenner øverst på midten av magen ved ribbeina liksom,er dette tegn på at strekkmerker kommer?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 høres mer ut som halsbrann. men kan også være begynnende sv.skapsforgiftning. da har man gjerne smerter i epigastriet (mellomgulvet). Ta det opp med jordmor!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Halsbrann er det ikke,har vært plaget med det tidligere og da brenner det i halsen.Det brenner og gjør samtidig vondt bak i ryggen ved nyrene,ikke når jeg går men når jeg sitter..
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 høres uansett ut som noe du bør nevne for jordmor/lege!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 Hahaha. Tegn på at strekkmerker kommer? Kødder du eller? Lille venn: det gjør faktisk ikke vondt å få strekkmerker. Du bør nok kontakte jordmor eller lege, så du får sjekket opp dette. Som hun over her sier; det kan være begynnelse på svangerskapsforgiftning.
Michka Skrevet 25. mars 2010 #6 Skrevet 25. mars 2010 Jeg hadde det slik sist jeg var gravid, på slutten av svangerskapet og hos meg var det en låsning i en muskel og en nerve som hadde kommet litt i klem.. Kjentes akkurat som du beskriver, en brennende følelse helt øverst på magen, vondt bak i ryggen.. Var ganske smertefullt til tider, spesielt når jeg satt. Men du bør selvfølgelig få det sjekket hos lege/jordmor, det kan jo være noe annet.. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #7 Skrevet 25. mars 2010 Jeg har det samme, er i uke 31. Har fått beskjed om at det er ribbena som utvider seg, magen kommer mer og mer vettu.. Ikke noe farlig men Faen så ubehagelig!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #8 Skrevet 25. mars 2010 For å kommentere deg som sa at det ikke gjør vondt å få strekkmerker- det gjorde dritvondt for meg! Fikk magen FULL og det sprakk- og det kjendtes akkurat sånn ut også- det kjendtes ut som jeg ble pisket med brennesler på magen, var veldig plaget. Men nå fikk jeg ekstremt store og fæle og "åpne" strekkmerker- magen er helt ødelagt, de verste merkene er over en cm brede- 7 år etter svangerskapet de kom. Men for å svare deg hi, jeg opplevde ikke smertene og ubehaget som du beskriver. Ta det opp med legen din er min anbefaling til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå