Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Altså, la oss si man er 1,7 høy og veier opp mot 100 kg, og begynner å slanke seg. Man klarer det og går ned 0,5-1 kg i uken. Hvor mye må man gå ned før de syns. Ikke syns mye, men bare litt.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Etter en 6-7 kilo begynte folk å kommentere det på meg. Jeg var 102 kg og er 1,66 høy. Det er veldig god inspirasjon å få høre "har du slanka deg?" av folk som ikke vet om det :-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Da er dine "folk" mer oppmerksomme enn dine. Jeg er nå nede i 94 og ingen har sagt noe. Ikke engang samboeren. Skal ned til 70 (forhåpentligvis), og noen må se noe før det HI
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Jeg er ikke så stor, men ingen kommenterer noe her heller... Har gått ned 6 kg siden jul...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 Ja, e det ikke rart? Jeg har gått ned 8 kilo på to mnd (Var ikke så stor fra før) og det vises GODT. Men selv ikke min nærmeste venninne, mannen min eller noen andre har lagt merke til det..De har hvertfall ikke sagt noe.. (men jeg er egentlig litt glad for det, liker ikke "kroppsoppmerksomhet" og jeg synes ikke at noen har noe med det..)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #6 Skrevet 25. mars 2010 Synes også det er rart.. Babymagen er borte og bruker 2 str mindre i bukser.. Men er som du over her ganske fornøyd med at det ikke blir kommentert av mannen. Jeg vet jo at han elsker meg uansett, og dette tar jeg litt som et tegn på at vekten ikke betyr noe for ham:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå