1 fra før og 1 på vei <3 Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Idag blir eg forhåpentligvis tante, søstera mi er på sykehuset nå. Hun hadde termin igår, og jeg har termin om 42dager. Ganske heldig som får permisjon sammen med søstera mi:) Hun får jente og jeg venter gutt, 6uker mellom oss. Ville bare dele dette med den som gidder høre på
Nikki 75 Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Koselig! Kjekt med søskenbarn som blir så nære i alder, det blir sikkert fint framover, både for store og små. Tvi tvi til søsteren din!
1 fra før og 1 på vei <3 Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2010 Takk for det, kl. 2.28 inatt fikk jeg ei lita niese skal på besøk på sykehuset i dag og gleder meg ihjel <3
Bizzy snart 4små - på overtid! Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 Gratulerer!!! Det er 3 dager mellom min eldste og søsterens eldste, og 3 uker mellom tvillingene og den andre søsteren min sin første Helt supert å ha perm samtidig, og veldig kjekt å se hvor fantastisk glede barna har av hverandre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå