ToillSjur Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 hvor ofte treffes dere ? jeg har min familie 50 mil unna.. vi ses kanskje 3-4 ganger i året.. hvor ofte treffer du din familie ?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Til mamma er det 30 mil og de ser vi ca hver andre mnd/en gang i mnd. Det er oftest at de kommer hit til oss. Svigermor bor 50 mil unna og de ser vi ca 4-5 ganger i året eller sjeldnere. Det kommer an på om de har tid til å komme hit. For oss som har to små er vi avhengig av langhelger for å besøke dem, og de langhelgene som er er de allerede opptatt for det meste =) Svigerfar bor 25 mil fra oss og han og dama ser vi kanskje 2-3 ganger i året ...
erteposen + 4 Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Det varierer, men vi er på besøk hos de to ganger i året. Vi har to familier som bor like langt unna, og det blir en del farting. Mine foreldre er vel på besøk to ganger i året, men svigers kommer oftere. Svigermor kommer gjerne en gang i mnd.
Verbena Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 Mine bor 100mil unna, varierer veldig hvor mye vi får sett de iløpet av et år. Guttene vil nok dra til de i høst og vinterferier nå når de begge kan ta fly uten å ha oss som følge. Ellers så ser vi de når det passer. I sommerferiene bruker vi å dra en tur. Ut over det så vil det nok bli variabelt. 3-6ganger i året litt etter hvordan det passer!
tante grusom master of law Skrevet 25. mars 2010 #6 Skrevet 25. mars 2010 Min mor bor ca 50 mil fra meg, og jeg drar dit 2-3 ganger i året. Hun pleier å komme til norge en gang i året.
Gjest mphs Skrevet 25. mars 2010 #7 Skrevet 25. mars 2010 Mine foreldre bor ca. 80 mil unna. Ser de mellom 2- 5 ganger i året nå etter jeg fikk barn. I årene før ble det bare 1-2 ganger i året.
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. mars 2010 #8 Skrevet 25. mars 2010 Mamma bor 3 minutter unna, så det sier seg selv at vi ser de ofte Pappa bor 30 minutter unna, de ser vi aldri... Svigers bor 60 mil unna, de ser vi i snitt 8-10 ganger i året.
Gjest Skrevet 25. mars 2010 #9 Skrevet 25. mars 2010 Jeg bor på Østlandet, foreldrene mine bor på Vestlandet. Gutten min ble født på høsten i fjor. Vi har truffet dem 3 ganger til nå etter fødselen, og har planer om å møte dem i sommer igjen. Svigermor møtte vi mange ganger de første månedene etter fødselen til mini, men det har dabbet noe av i det siste pga arbeidet hennes. Svigerfar har ikke sett så mye til mini.. Eller dvs. 3 ganger, men han bor mye nærmere oss enn det mine foreldre gjør..En time og ti minutt med bil. Svigermor bor vel en og en halv time herfra omtrent. Det kommer an på hva man syns er lang avstand..
AO3 Skrevet 25. mars 2010 #10 Skrevet 25. mars 2010 Vi bor ca 32 mil unna familien (vi har familiene våre på samme sted). Tidligere dro vi "hjem" ganske mange helger, sikkert minst en gang i måneden, men etter at vi har fått barn har det blitt sjeldnere - det er mye mer slitsomt å kjøre nå. Dessuten er veien dårlig på vinteren (E6!!!), glatt og smal og med masse trailere... Glad det er vår snart! Vi prøver å få dem til å reise oftere til oss enn omvendt, tross alt er det lettere å reise uten barn. Vi drar "hjem" i påska - siste gang vi var der, var i jula.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå