Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert

Anbefalte innlegg

Skrevet

om kjæresten din ble tagget i ett bilde hvor det sitter en annen dame på fanget hans med hendene på lårene hennes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ville jeg ikke likt oe særlig. Er bildet fra før du traff ham?

Skrevet

Jeg ville printet ut bilde, slengt det opp i trynet hans og spurt hva det her er for noe.

Skrevet

print det ut å heng det på kjøleskapet..

Skrevet

Bilde er fra i sommer. Han skulle på danmarksbåten med jobben ett døgn.

Og vi var sammen da ja,jeg var hjemme med sønnen vår som var syk.

Hi

Skrevet

Jeg hadde iallefall ikke overreagert.

Det er nå engang sånn at det er ganske vanlig at man har kontakt med andre mennesker når man er ute på byen.

For alt du vet så kan denne kvinnen ha "slengt" seg på fanget hans kun til ære for fotografen,ergo er det helt uskyldig.

Har du noen rimelig grunn til å tvile på mannen dins trofasthet?

Om nei,så la dette fare...

Kunne du selv ha funnet på å sette deg på fanget til noen om du var ute? På tull og tøys?

Skrevet

Jeg mener at når man er i forhold så skal man ikke ha noen på fanget og kosemose med ansiktet slik at munnen er 2 cm vekk fra hverandre.

Det var mer enn ett bilde....

Og nei,jeg respekterer mannen min,så jeg sitter ikke på fremmende folk sitt fang.

Hi

Skrevet

Da hadde jeg sagt "hadebra" utro svin. Ingen gidder vel å være sammen med en sånn en?

Skrevet

Jeg hadde reagert først med vantro, så sinne, og så til slutt skuffelse.

Hadde nok ikke vært så naiv at jeg ikke hadde trudd at det bare var et fremmed kvinnfolk som satt seg på fanget hans for å ære fotografen.

Mange som har blitt utsatt for utroskap stolte på sin partner, så det alene er desverre ingen garanti.

Skrevet

Hadde ikke reagert om hun bare satt på fanget hans, men den kosemosingen hadde jeg ikke likt! Da hadde jeg nok blitt sint!

Jeg kan godt sette meg på fanget til kompiser på fest uten at det betyr noe mer! Er jo bare på gøy!

Gjest sug lut
Skrevet

Det hadde jeg neppe funnet ut i det hele tatt.

Skrevet

Hadde jeg absolutt ikke likt..mannen min er av den sjenerte typen så om en dame hadde satt seg på fanget hans vet jeg at han ikke hadde turt å jagd henne vekk....

Men til spørsmålet ditt: Jeg hadde reagert med å gitt tilbake med samme mynt

Skrevet

sug lut: spørsmålet var nok mer rettet til de som har et snev av interesse for mannen sin og bryr seg om forholdet sitt. Din har du jo selv sagt at kan kline med andre uten at du reagerer så tror ikke du er representativ for de fleste i forhold...Vi andre vil jo ha trofste partnere og gode forhold:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...