Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 NÅ er jeg lei av trass!! Fy faen så trassig det går an å være! Også så sinnsykt mye tålmodighet man må ha for ikke å slenge de i veggen! Jeg er en kløpper på å telle til 100, smile og fortelle rolig hvorfor det ikke er greit å slå, kaste brødskiva veggis, tømme ut melka og hive glasset i gulvet nå ihvertfall!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 hei dette er jeg også en kløpper til! stå på!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Hihi,stakkar! Kan ikke si jeg gleder meg så veeeldig til dette da..
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Dra stolen fra bordet, så han får sitte uten å rekke tak i hverken bord, mat eller bestikk. Etter en stund spør du om han vil spise maten sin fint, sier han ja; ny sjanse. Sier han nei, så får han fortsette å sitte fra bordet. Blir det hyling så sett ham i gangen. Gjenta til ungen skjønner alvor!! Det burde ikke ta altfor mange gangene. Ungene har godt av å lære bordskikk, men da må jammen foreldrene lære seg å sette grenser. Altfor mange forledre har ikke evner til å sette grenser i det hele tatt !! (snakker ikke om deg, HI!! Regner med du vil ha et tips.. hehe..)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 Hehe, her har vi nok grenser ja! Men ungen har ikke prøvd seg så mye før nå liksom. Så i dag måtte hun ligge på matta på stua, så fikk hun komme tilbake å spise etter 5 min. Lurer på hvor lang tid det tar før de skjønner at det ikke funker?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #6 Skrevet 25. mars 2010 Kan ikke si jeg har gledet meg jeg heller =P Hadde håpet på at det ikke skjedde oss.. HAHAHA!!! DER fikk vi den! =P *Telle til ti, femten, hundre, pust, snakk roolig men bestemt..* Håper det ikke varer så lenge... HI
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #7 Skrevet 25. mars 2010 Hva gjorde hun på matta i stua da ?? Ligger/sitter hun stille ?? Det er bedre å bare dra henne litt fra bordet, da ser hun tydelig alt som er der, og at dere får lov til å spise... Dere sitter fint, og det må hun også før hun får mat.. ) Alder ??
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #8 Skrevet 25. mars 2010 Ja, hun ligger stille =) Men om vi drar henne fra bordet er jeg redd hun åler seg ned og klasker i gulvet. Tror det er tryggere å legge henne, så slipper vi at hun skader seg! Hun er straks 1.5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå