Gå til innhold

Tror det klikker snart!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

NÅ er jeg lei av trass!! Fy faen så trassig det går an å være!

Også så sinnsykt mye tålmodighet man må ha for ikke å slenge de i veggen!

Jeg er en kløpper på å telle til 100, smile og fortelle rolig hvorfor det ikke er greit å slå, kaste brødskiva veggis, tømme ut melka og hive glasset i gulvet nå ihvertfall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

dette er jeg også en kløpper til! stå på!

Skrevet

Hihi,stakkar! :)

Kan ikke si jeg gleder meg så veeeldig til dette da..

Skrevet

Dra stolen fra bordet, så han får sitte uten å rekke tak i hverken bord, mat eller bestikk.

Etter en stund spør du om han vil spise maten sin fint, sier han ja; ny sjanse.

Sier han nei, så får han fortsette å sitte fra bordet. Blir det hyling så sett ham i gangen. Gjenta til ungen skjønner alvor!!

Det burde ikke ta altfor mange gangene. Ungene har godt av å lære bordskikk, men da må jammen foreldrene lære seg å sette grenser. Altfor mange forledre har ikke evner til å sette grenser i det hele tatt !!

(snakker ikke om deg, HI!! Regner med du vil ha et tips.. hehe..)

Skrevet

Hehe, her har vi nok grenser ja! Men ungen har ikke prøvd seg så mye før nå liksom.

Så i dag måtte hun ligge på matta på stua, så fikk hun komme tilbake å spise etter 5 min.

Lurer på hvor lang tid det tar før de skjønner at det ikke funker?

Skrevet

Kan ikke si jeg har gledet meg jeg heller =P Hadde håpet på at det ikke skjedde oss.. HAHAHA!!! DER fikk vi den! =P

*Telle til ti, femten, hundre, pust, snakk roolig men bestemt..*

Håper det ikke varer så lenge...

HI

Skrevet

Hva gjorde hun på matta i stua da ?? Ligger/sitter hun stille ??

Det er bedre å bare dra henne litt fra bordet, da ser hun tydelig alt som er der, og at dere får lov til å spise... Dere sitter fint, og det må hun også før hun får mat.. :))

Alder ??

Skrevet

Ja, hun ligger stille =)

Men om vi drar henne fra bordet er jeg redd hun åler seg ned og klasker i gulvet. Tror det er tryggere å legge henne, så slipper vi at hun skader seg!

Hun er straks 1.5.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...