Gå til innhold

Mye bedre inntrykk av Ahus i dag:) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor i dag, og trykket var høyt igjen. Jeg fortalte henne om opplevelsen av å ikke bli tatt alvorlig da jeg selvmålte 170/110, og hun sa at de absolutt burde tatt meg inn og helst hatt meg til observasjon en natt. I dag var trykket 145/110 og nesten 2 i ødemer. Ingen protein.

Vel, i dag ble jeg sendt til Ahus, de tok CTG, urinprøve og BT, samt UL. Det så greit ut etter at jeg hadde ligget rolig 30 min med CTG, trykket var da 140/90 og kun spor av protein, men pga tidligere sykehistorie med høyt BT og liten vekst (babyen) så skal jeg tilbake til vekstestimering om 2 uker. Og jeg måtte ringe hvis jeg ble dårlig igjen. Jeg fortalte legen at min terskel for å ringe var ganske høy etter å ha blitt tatt lite alvorlig sist, og hun sa at hun skulle skrive i journalen min at jeg skulle bli satt over til vakthavende gynekolog hvis jeg trengte det :) Veldig godt å vite, særlig nå når det er påske og stengte legekontor.

Måtte bare dele en positiv erfaring med Ahus, for jeg tror jeg bare var uheldig forrige gang jeg ringte.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo veldig bra ut.Man blir jo mye tryggere når man blir tatt på alvor",)

Da kan du ta det med ro i påsken når du vet du kan få komme om det blir noe",))

Skrevet

Når har du termin? jeg har termin 22.april, skal også føde på Ahus nemlig. veldig spent på det nye sykehuset.. ikke særlig fornøyd sist..

Skrevet

Har termin 27.april:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...