Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Etter mye om å men på sykehuset i dag,fikk jeg diskutert/grini meg til å bli lagt inn på mandag kveld for så å bli satt i gang på tirsdag morgen kl 0700....om det ikke var fult på fødeavd B3 på søf mandag da...jeg skulle ringe før jeg dro på mandag å høre,er det fult må jeg vente:-(Men det beste er jo om det skjer noe i helgen,kan jo skje,men har ikke trua....så da hvet dere ståa jenter!!!!
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Huff, ønsker deg masse, masse lykke til, og krysser fingrene for at det starter av seg selv i helga!! Utrolig at de skal være så vanskelige når det gjelder igangsetting!
Gjest Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Godt å høre at du har fått til en dialog med sykehuset,og noe å forholde deg til.",) Tenkt på deg vet du, og hvordan det gikk... Håper alikevel han melder sin ankomst i helga! ",))
Mortilbarn Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Jammen.. Er ikke du 43 uker på vei eller noe..? Er det LOV til å gå så lenge på overtid? :S Hadde også forlangt på bli satt i gang.
maria isabell Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 hvor mangen dager over er du? det er ikke lov å gå mere enn 14 dager over.... til neste gang begynn modnings akkunpungtur i uke 36:) så slipper du overtid:) lykke til;)
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2010 Takk jenter,hyggelig å bli tenkt på....nei takk 3barn er mer enn bra nok for oss så blir ikke noen flere her hehe... de på sykehuset mener at termin er i dag,så nå har dem gått helt vekk fra første ul termin....så ekke rart man blir gal i huet.... ja ja i løp av neste uke er vel gullet på utsiden;-)Lykke til jenter!!!Lille gull ble målt til ca 3500g..de to første var på 3115g og 3615 så...
Gjest Skrevet 25. mars 2010 #7 Skrevet 25. mars 2010 Godt å høre at du har fått en dato for igangsetting.. Men håper selvfølgelig det skjer noe i helga.. Nå må da den lille snart ønske å komme ut i verden og treffe dere.. Lykke til..
vero:o) Skrevet 25. mars 2010 #8 Skrevet 25. mars 2010 ja da må de nok ha bomma bra masse på termin ..så da er du nok ikke noe serlig over tia alikevell,,,,hvis ikke så hadde du nok fått babyen for ei stund sida;) men skjønner jo du blir frustrert da,blir jo innstillt på en helt aen dato da jaja lykke til videre ihvertfall
noninona Skrevet 25. mars 2010 #9 Skrevet 25. mars 2010 Masse fødestøv sendes din vei! Håper fødselen din starter i løpet av helgen av seg selv, men deilig å få en dato da :-) Lykke til, håper at neste innlegg fra deg er "Jeg har født!!!!" Klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 25. mars 2010 #10 Skrevet 25. mars 2010 huffameg Ate, stakkars deg, du har det ikke godt om dagen..... tenker masse på deg og håper for hver dag å se her inne at du har født.... Hvor mange fullgåtte uker var du på de to UL med så forskjellige terminer da? Sender deg en stooooooor klem
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 26. mars 2010 #11 Skrevet 26. mars 2010 Hei! Ikke noe kjekt å gå sånn og vente altså. Uffa meg! Håper du er heldig om kommer igang av deg selv i helgen. Ellers så får du bare prøve å tenke positivt og tenke at på mandag skjer det saker og ting uansett. Ønsker deg all mulig lykke til! Klem.
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 26. mars 2010 Takk jenter.Jeg hadde ul i uke 18 som jeg fikk første terminen og det var ikke før nå sist uke på overtidskontroll dem startet å spekkulere i om den kunne være feil assa uke 40+5.. så hvet ikke hvordan dem kunne si det nå i allefall...ble bare oppgitt.... ja ja nå er det inn på mandag og i gang på tirsdag om ikke annet skulle skje da...God helg jenter og lykke til til dere andre som kansje føder i helgen;-)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 26. mars 2010 #13 Skrevet 26. mars 2010 HUFF, det går jo ikke an å beregne termin på UL når du er på overtid!!! Det er jo en grunn for at vi alle skal inn til UL uke 17-20 for nettopp da er de mest mulig like alle babyene...... Herregud, jeg føler VIRKELIG med deg og krysser alt jeg har for at noe skjer i helga kjære deg! nÅ FORTJENER DU SÅ ABSOLUTT Å FÅ BABYEN TRYGT I ARMENE DINE! Klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå