RødRev Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Er det noe stas? Lurer litt på å ta med 2-åringen en liten tur i sommer.
brooklyn Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Ja, vi var der i fjor med guttene, da var de 1 og 4 år. 4åringen synes det var storveis, 1åringen sånn passe interessert..Masse kjekt å gjøre, hoppeslott, båter, klatring, bading, hele pakken. Slitt område, men det var det kun jeg som brydde meg om. Guttene mine gav blanke i det og senest i dag spurte storebror om hvor lenge vi skulle være i Mikkelparken denne sommeren. Han håpte nemlig på tre dager. To dager holder i massevis, det hadde vi i fjor og da var jeg kanonlei. Igjen, kun jeg og pappaen som var der. Storebror hadde det storveis. Som dagstur er det nok også supert, men en bør nesten komme tidlig, mye folk i høysesongen. Vi leide hytte og gjør nok det i år også.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 vært der to ganger og skal sikkert i år også. Kjempestas! hatt med 2-åring og han storkoste seg!!
RødRev Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2010 Så koselig Kanskje vi skal gå for det.. Noen tips til rimelig sted å bo?
brooklyn Skrevet 25. mars 2010 #7 Skrevet 25. mars 2010 mikkelparken.no mange overnattingsmuligheter, alt etter om du foretrekker hytte eller telt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå