Gå til innhold

Togulykken - provoserende bilde!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La merke til det tidligere i dag jeg også! Enig med deg...

Skrevet

Syns faktisk dagbladet har et ansvar her, utrolig uproffesjonelt av de å trykke et slikt bilde. Jeg reagerte også da jeg så det nå, for er ikke i en slik situasjon man vil se bilder av noen som ler.

Utrolig synd for politiet også, for de framstår nå som usympatiske mennesker.

Skrevet

Ærlig talt. Når man jobber som politi så blir dette dessverre "vanlig". Ser det selv som helsearbeider at det blir en egen galgenhumor. Det må man ha, ellers tror jeg ikke man overlever i disse yrkene. Skulle disse politifolkene, som er på jobb, stått der som om det var 2 minutters stillhet?

Skrevet

Hvor får du det fra at de flirer? Er det meningen de skal stå med surleppa og grine eller. Det er faktisk lov å holde på et smil selv om det har skjedd en ulykke.

Makan til kvinnemenneske du er.

Skrevet

Problemet er vel ikke at de ler, men at det er trykket et bilde der fire personer ler i en sak der noen har gått bort, syns de kunne valgt et annet bilde.

For å si det slik, hadde det vært jeg som hadde stått i bakgrunnen og ledd hadde jeg ikke satt pris på at de hadde brukt det bilde i en slik tragisk sak.

Vi mennesker er forskjellig og et slikt bilde skaper rekasjoner hos enkelte.

Skrevet

HI her:

Jeg jobber selv i helsevesenet og skjønner selvfølgelig at politiet ikke mener noe vondt med å le / flire. Selv om man jobber med død og andre tragiske situasjoner, så går man jo ikke konstant rundt og ser trist og lei seg ut! Men Dagbladet burde ikke trykket dette bildet synes jeg...

Skrevet

Men da er jeg enig med deg HI. Virket nemlig i hovedinnlegget at du syns politifolkene gjorde noe svært usmakelig!

Men ja, Dagbladet kunne valgt et annet bilde

Hilsen hun som jobber i helsevesenet.

Skrevet

Dagbladet trykket vel nettopp dette bildet pga politifolkene vil jeg tro.. Og jo, jeg syns ikke det tar seg ut å stå med hendene i lommene og glise når tre mennesker er drept i en ulykke. Galgenhumoren får man ta når man er utenfor ulykkes sonen!

Skrevet

Vet du, jeg synes ikke det ser ut som om de flirer, jeg! Jeg synes det ser ut som om det er sterkt lys, og at hun har en grimase som ser ut som et smil.

Min mening.

Skrevet

Da ser vi noe helt forskjellig for jeg ser ikke at de ler.

Skrevet

De har caps på seg.. Og de er to som smiler, og de står med ansiktene i forskjellige retninger, så det kan liksom ikke være sola som gjør det heller..

Skrevet

Mener du de burde ha lukkede munner?

De snakker vel bare sammen.

Skrevet

Uansett Dagbladet som er umoralsk som trykker dette.

Jeg jobber i ambulansen og det kan godt hende at jeg har smilt (ikke ledd) til en kollega elller andre på et ulykkessted. Og det kan se ganske ille ut om det hadde kommet i avisen, helt ute av sammenheng. Politiet er gjerne mange timer på et ulykkessted og en hilser gjerne på nye kollegaer som kommer til med et smil eller de kan ha hatt lite å gjøre akkurat der og da og pratet om noe helt annet. Selv om noen har mistet livet så kan de ikke gå rundt å se triste ut hele tiden. De er også bare mennesker og ja, død og ulykker er hverdagen for utrykningspersonell..

Skrevet

Beklager. Ser ikke at de smiler/ler.

Ser at de myser, snakker eller gjør en grimase i et sekund når bildet blir knipset.

Kunne vært meg. Eller DEG!

Skrevet

Umoralsk? Ser ingenting umoralsk annet enn at de viser bildet av båra med den døde.

Tenker politikvinnen sier et ord som ser ut som et smil.

Stå foran speilet og si "vEnter, jEg, tEnker, fryktEEElig, vEt, bEklagelig" osv, og tenk at bildet ble tatt ved bokstaven E!

Da har du et "smil"!

Skrevet

De har trykket bildet fordi det selger!! Og for at folk skal snakke om det.

Skrevet

Hadde ingen nevnt noe om bildet her, hadde jeg aldri lagt merke til noe spesielt.

Så der tar du feil, 18:07.

Men noen ser jo etter ting å diskutere i ALT.

Skrevet

det var nå også en ting å la seg provosere over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...