Gå til innhold

Togulykken - provoserende bilde!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La merke til det tidligere i dag jeg også! Enig med deg...

Skrevet

Syns faktisk dagbladet har et ansvar her, utrolig uproffesjonelt av de å trykke et slikt bilde. Jeg reagerte også da jeg så det nå, for er ikke i en slik situasjon man vil se bilder av noen som ler.

Utrolig synd for politiet også, for de framstår nå som usympatiske mennesker.

Skrevet

Ærlig talt. Når man jobber som politi så blir dette dessverre "vanlig". Ser det selv som helsearbeider at det blir en egen galgenhumor. Det må man ha, ellers tror jeg ikke man overlever i disse yrkene. Skulle disse politifolkene, som er på jobb, stått der som om det var 2 minutters stillhet?

Skrevet

Hvor får du det fra at de flirer? Er det meningen de skal stå med surleppa og grine eller. Det er faktisk lov å holde på et smil selv om det har skjedd en ulykke.

Makan til kvinnemenneske du er.

Skrevet

Problemet er vel ikke at de ler, men at det er trykket et bilde der fire personer ler i en sak der noen har gått bort, syns de kunne valgt et annet bilde.

For å si det slik, hadde det vært jeg som hadde stått i bakgrunnen og ledd hadde jeg ikke satt pris på at de hadde brukt det bilde i en slik tragisk sak.

Vi mennesker er forskjellig og et slikt bilde skaper rekasjoner hos enkelte.

Skrevet

HI her:

Jeg jobber selv i helsevesenet og skjønner selvfølgelig at politiet ikke mener noe vondt med å le / flire. Selv om man jobber med død og andre tragiske situasjoner, så går man jo ikke konstant rundt og ser trist og lei seg ut! Men Dagbladet burde ikke trykket dette bildet synes jeg...

Skrevet

Men da er jeg enig med deg HI. Virket nemlig i hovedinnlegget at du syns politifolkene gjorde noe svært usmakelig!

Men ja, Dagbladet kunne valgt et annet bilde

Hilsen hun som jobber i helsevesenet.

Skrevet