Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 For å si det veldig kort.. Hun tror hun vet alt, og skal alltid være best.. Jeg sier at jeg vil bli kreftsykepleier når jeg blir stor, hun sier at å videreutdanne seg er noe av det dummeste man gjør, for man blir lei av alt til slutt, for å så avslutte med at hun skal bli en annen sort spesialsykepleier.. I avisen for noen uker siden stod det at den bilen hun har, er en ganske dårlig bil, og farlig pga ting og tang, det sa jeg til henne, og hun ble nesten sint, og begynte å si hvor bra den bilen hennes er.. Hun kjøpte også bilen selv om hun hater den, fordi at en mann hun holder på med har samme sorten.. Hun lar INGEN andre komme til orde når hun snakker, og hvis noen sier imot henne, så blir hun sint og furtete.. Hun sier og at jeg stresser når det gjelder jenta mi, noe jeg ikke gjør.. Aaaaaaarg!!!!!!!!!!!!
Sol Skippertaksdronning Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Du fatter at vi ikke har de fjerneste anelse om hva du snakker om? Jeg forstår at det er noen-en dame-som irriterer deg, men du sier ingenting om det er familie eller venner, og da blir igrunn hele innlegget ubrukelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå