Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Holder på å slanke meg nå, eller "endre livsstilen" min, og har gått fra 108.7 kg, til 93.9 på 2 mnd.. I starten var jeg sunn og aktiv hele uken, men så begynte jeg å få mer og mer lyst på ting, så nå lar jeg meg selv spise det jeg vil fra klokken 12 på lørdags formiddagen, og til klokken 12 på kvelden.. Men jeg kjenner likevel at motivasjonen er dalende.. I starten gikk jeg ned veldig mye, men nå har det stått i ro en stund.. Står ganske fast på 93.9 kg nå... Om dere gidder å lese, så skal jeg skrive hva jeg gjør og spiser i løpet av en dag.. Frokost: 2 skriver urtefletter ( Grete Roedes ) med leverpostei, agurk og melk. 3 timer etter der igjen: En nutrilett sjokobar. 3 timer etter der igjen: Middag fra Grete Roede. 3 timer etter der igjen: En nutrilett sjokobar 3 timer etter der igjen: Samme som frokost. Går ca 30 min veldig rask gange to ganger daglig, og gjør en del husarbeid, så sitter i ro ganske lite i løpet av dagen.. Vet dere hvorfor jeg står fast, og ikke går ned lenger? Må jeg ta vekk lørdagen der jeg spiser det jeg vil, og hvor mye jeg vil??? Håper noe veldig på tips her, for dette gjør meg lite motivert.. Idag hadde jeg sunn lasagne til middag, ( det har jeg hatt en uke nå ), og resten av familien hadde hjemmelaget fiskegrateng med fisk, grønnsaker, MAKARONI og hvit saus.. Skrev makaroni med store bokstaver for å markere hvor usunt det er.. Når det er like før jeg spiser noe jeg ikke skal, sier jeg til meg selv ( Det er nå ikke farlig om jeg spiser dette, går bare litt tregere ned i vekt, og blablabla ) Prøver liksom å komme med unnskyldninger så jeg har lov å spise.. Ender alltid med at jeg går å tar meg en røyk istedenfor da, men er sååå kjedelig å gå å tenke sånn hele tiden.. Håper på tips, og motivasjon! Takk <3
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 En liten stagnasjon er helt normalt - kroppen trenger litt tid på å venne seg til den nye vekten. Jeg pleide å ha en på 3 uker kanskje, og så går det nedover igjen. Så fortsett med å gjøre slik du gjør, hvis det ikke går nedover etter så lang tid kan du vurdere å minke litt på kcalinntaket (vet ikke hvor mye du ligger på nå). En annen mulighet er at du danner muskler og det veier mer en fett ;-) Lykke til videre ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Mer trenning? Styrke, svømming? Det er ting jeg liker ihvertfall. Har selv gått ned fra 106 til 93 siden 4 januar. Bruker vektklubb, spiser det samme som før bare mindre porsjoner med mer grønt til. Hvis jeg vil ha en sjokolade på en onsdag så spiser jeg en, men kutter da ned på noe annet ( bare ikke bytt ut grønnsakene med sjokolade) Spiser ikke ubegrenset i helgene, men spiser opp trenningskaloriene hvis jeg føler for det. Men som hun over meg sier, så er det normalt å stå stille en stund. Det kan vare en stund og, men husk at du ikke må gi opp. Bare fortsett med det gode arbeide Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå