Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Visste ikke at Marianne Aulie hadde en baby og var aktiv her inne på dette forumet.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Hva er vitsen med å lage en egen tråd om det? Herregud, ikke rart forumet her blir rotete. Tror jeg skal lage et innlegg der jeg skriver: "Jeg liker appelsiner jeg :)"
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Marianne virker grei nok på tv noen ganger, andre ganger er hun bare vulgær Vebjørn er en flink kunstner Aune må være dopet, enten på dop eller på livet generellt. Han er jo merkelig rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 Ja for her inne på anonymforumet diskuterer vi kunne babyrelaterte spørsmål om amming og bleier og sånn. NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #6 Skrevet 25. mars 2010 ....... også var det dette med å ikke nevne navn da....
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #7 Skrevet 25. mars 2010 Dette er offentlige personer, og regelen om ikke å nevne navn, gjelder selvfølgelig ikke dem, om ikke red. vil ha helt andre regler enn dem som gjelder overalt i offentligheten og i media ellers.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #8 Skrevet 25. mars 2010 Hva er en offentlig person? Du later til å ha alle svarene 1555. Moderator kommer også med dette løse begrepet. Jeg kan i allefall informere deg om at brødrene Sand ikke er offentlige i juridisk forstand.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #9 Skrevet 25. mars 2010 Her er det Marianne Aulie som er mest omtalt, som er sammen med Aune Sand. De er selvsagt offentlige personer, og har selv gjort alt som står i deres makt for å bli det! Det betyr selvsagt ikke at man kan skrive hva som helst om dem. For eksempel gjelder injurielovgivningen også offentlige personer (i praksis mer dem enn noen andre, siden ukjente, ikke-offentlige personer sjelden omtales offentlig i det hele tatt).
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #10 Skrevet 25. mars 2010 Av de tre liker jeg kun Vebjørn. Han er en flink kunstner, og i tillegg veldig kjekk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå