Gå til innhold

Jeg liker Marianne Auli og brødrene Sand jeg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smiler alltid når jeg ser dem :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visste ikke at Marianne Aulie hadde en baby og var aktiv her inne på dette forumet.

Skrevet

Hva er vitsen med å lage en egen tråd om det? Herregud, ikke rart forumet her blir rotete. Tror jeg skal lage et innlegg der jeg skriver: "Jeg liker appelsiner jeg :)"

Skrevet

Marianne virker grei nok på tv noen ganger, andre ganger er hun bare vulgær

Vebjørn er en flink kunstner

Aune må være dopet, enten på dop eller på livet generellt. Han er jo merkelig rett og slett.

Skrevet

Ja for her inne på anonymforumet diskuterer vi kunne babyrelaterte spørsmål om amming og bleier og sånn. NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

....... også var det dette med å ikke nevne navn da....

Skrevet

Dette er offentlige personer, og regelen om ikke å nevne navn, gjelder selvfølgelig ikke dem, om ikke red. vil ha helt andre regler enn dem som gjelder overalt i offentligheten og i media ellers.

Skrevet

Hva er en offentlig person? Du later til å ha alle svarene 1555. Moderator kommer også med dette løse begrepet. Jeg kan i allefall informere deg om at brødrene Sand ikke er offentlige i juridisk forstand.

Skrevet

Her er det Marianne Aulie som er mest omtalt, som er sammen med Aune Sand. De er selvsagt offentlige personer, og har selv gjort alt som står i deres makt for å bli det! Det betyr selvsagt ikke at man kan skrive hva som helst om dem. For eksempel gjelder injurielovgivningen også offentlige personer (i praksis mer dem enn noen andre, siden ukjente, ikke-offentlige personer sjelden omtales offentlig i det hele tatt).

Skrevet

Av de tre liker jeg kun Vebjørn. Han er en flink kunstner, og i tillegg veldig kjekk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...