januarbaby+maibaby Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Trenger d ikke til vanlig, men nå på hyttetur i påsken ville jeg hatt.... vet dere om det er mulig å bare bestille for en mnd? Di andre skal på tur, men jeg må sitte stille med bekkenløsning og en gedigen mage....
lillerosin87 Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Har du en nyere mobil, kan du ofte bruke den, og da slipper du i det minste å kjøpe det mobile bredbåndet. Hvordan takstene er, og hvordan de enkelte leverandørene har satt opp avtalene kan du jo lese om på hjemmesidene til de du har? Det er jeg ikke helt sikker på. Om ikke dette er aktuelt, får du kanskje lånt et hos noen som ikke trenger det i påsken. Hør rundt, kanskje du er heldig.
lindynatt Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 det vi gjorde i fjor var å bestille mobilt bredbånd hos telenor uten usb stick, da skal man egentlig kun bruke det på mobilen og ikke tilkoble datamaskin.. og bruker mand et mye, blir hastigheten redusert i måned nr 2. Det var ikke noe binding på dette abbonementet siden vi ikke trengte usb stick, så vi sa det opp etter 2 uker (trengte det kun de to ukene vi var i Norge)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå