Gå til innhold

Selge vogga eller spare til neste generasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koselig å spare, men deilig å bli kvitt....

Hva gjør/mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selger... FORHÅPENTLIGVIS er det minst 20 år til neste generasjon trenger barnevogner og på den tiden utvikler dem seg såpass mye at barna våre vil nok ha noe nytt og det som er moderne da...

Skrevet

Vi skal hvertfall ikke kaste den, er samboer som har laget vuggen. Så vi startet en arvevuggetradisjon. Skulle ønske vi hadde fra når vi var små. Men det kommer jo ann på om de gidder å ha noe så gammelt til sine barn.

Skrevet

Kommer til å ta vare på den..

Er pappa som har laga den så.. Om ikke barna vil ha den, så kommer vi til å ha den her og bruke den når de er på besøk..

Skrevet

En vugge går nok ikke av moten. Man kjøper selvfølgelig ny madrass.

Jeg vurderer å ta vare på sprinkelsengen når minste vokser ut av den. Det er moren min som har kjøpt den.

Foreldrene mine har tatt vare på sprinkelsengen fra vi var små og den er veldig kjekk når vi er på besøk der.

Men får se.

Jeg ville i allefall tatt vare på en vugge om vi hadde hatt det.

Skrevet

Sorry... leste VOGNA jeg...

Skrevet

Jeg solgte vår pga mangel på oppbevaringsplass, og jeg angrer som en hund... Vi skal ha ett barn til senere, og jeg er så lei meg for at jeg solgte den. Får helt fint tak i akkurat likedan, men det var liksom "vogga".

:o(

Ikke selg! Ikke, ikke, ikke selg!

Skrevet

spare spare spare spare spare!!!!! Ble skikkelig lei meg når jeg fant ut at mamma og pappa hadde lånt bort vuggen pappa laget til meg da jeg var liten, og ikke husket hvem de hadde lånt den bort til.

Vi har kjøpt vugge nå som vi bruker, og den skal vi ikke ikke ikke ikke selge:) Den skal demonteres og stå varmt og godt på loftet til den trengs av andre.

Skrevet

Min flinke onkel har lagd den flotte vugga som vi har, så den ville jeg aldri selge. Håper mine gutter vil ha den når de engang får unger :)

Skrevet

Vi har to vogger vi skal bruke. Den ene lagde bestefaren til samboeren min når han ble født for over 30år siden. Etter det har den vært lånt ut og babyen vi får nå, blir baby nr 31 som skal bruke den! Den andre vogga er over 100år gammel og har også blitt brukt av mange opp gjennom årene. Begge to kommer til å fortsette å være i familien. Og hvis noen skulle lure, vi skal ha en vogge på soverommet og en i stua, så får vi brukt begge voggene og babyen har et sted å sove begge stedene:-)

Skrevet

Spare!!! Babykurven som mine søte små har sovet i, har gått i arv i tre generasjoner nå, synes det er så koselig med sånne gamle ting:)

Skrevet

Vogga har blitt brukt i 7 generasjoner. Dern selges IKKE!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...